تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شور و شعور حسینی در حرکت اربعین جلوه پیدا خواهد کرد/ سرمایه گذاری گسترده دشمن برای کمرنگ کردن اربعین

ساعت: 09:26 منتشر شده در مورخ: 1397/07/17 شناسه خبر: 1416759

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: فضای اربعین متاثیر از وضعیت اقتصادی کشور است اما امسال همچنان شور و شعور حسینی در حرکت اربعین جلوه پیدا خواهد کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام مسعود صفی یاری امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: در حال حاضر فضای اربعین نقش سوق الجیشی پیداد کرده است.

وی با بیان اینکه دشمن به شدت،حجیم و گسترده از مدت ها پیش در این زمینه سرمایه گذاری کرده است،افزود: خوشبختانه در راستای تعمیق، توسعه و گسترش بحث پیاده روی اربعین نظام اسلامی تدابیر شایسته ای را علیرغم نوسات و برخی مشکلاتی که در فضای اربعین وجود دارد،اقداماتی انجام شده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: بحث عشق و تعلق خاطر به اربعین موجب شده تا مردم و عاشقان سید الشهدا (ع) در این مسیر گام بر داشته و از مشکلات و موانع عبور خواهند کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان ادامه داد: فضای اربعین متاثیر از وضعیت اقتصادی کشور است اما امسال همچنان شور و شعور حسینی در حرکت اربعین جلوه پیدا خواهد کرد.

وی با اشاره به تشکیل ستاد اربعین، گفت: کمیته های متعددی پیگیر ماموریت های ستاد اربعین هستند و کمیته فرهنگی و آموزشی این ستاد به سازمان تبلیغات اسلامی واگذار شده است.

این مسئول بیان داشت: در زمینه فرهنگ سازی و آموزش در حوزه اربعین و سازماندهی فرهنگی و تبلیغی انجام وظیفه کنیم.

وی با اشاره به برگزاری جلسات متعدد در این زمینه، خاطرنشان کرد: برنامه ریزی های لازم در این زمینه انجام شده است.

این مسئول با بیان اینکه کانون مداحان جایگاه نقش مهمی در ساماندهی، نظارت و حمایت از هیئت مداحان و شعرای آئینی دارد.،ادامه داد: جایگاه کانون مداحان باید به درستی در میان مداحان و شعرای آئینی تبیین شود در این صورت بسیاری از مشکلات این حوزه حل خواهد شد.

 مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به فعالیت های انجام شده در سومین دوره کانون مداحان و شعرای آئینی استان افزود: به همت اعضای محترم کانون مداحان اقدامات خوب و قابل توجهی در طول دوره چهار ساله انجام شده است؛ اما با این وجود همچنان نیاز به فعالیت بیشتر و گسترده تر در حوزه ساماندهی، هدایت و نظارت بر فعالیت‌های مادحین و شعرای آئینی احساس می‌شود.

حجت الاسلام صفی یاری در پایان گفت: استان زنجان ظرفیت های قابل توجهی در حوزه مداحی دارد؛ بکارگیری و استفاده از این ظرفیت ها وظیفه کانون مداحان و شعرای آئینی است

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شور و شعور حسینی در حرکت اربعین جلوه پیدا خواهد کرد/ سرمایه گذاری گسترده دشمن برای کمرنگ کردن اربعین»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..