تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جانمایه ای که باید برای جان کلام رهبر انقلاب بجوشد

ساعت: 10:14 منتشر شده در مورخ: 1397/07/17 شناسه خبر: 1416755

جان کلامی که رهبر معظم انقلاب در سخنرانی خود در”رزمایش اقتدار عاشورایی بسیجیان“ که در استادیوم آزادی ایراد کردند و فرمودند:« جان کلام من در صحبت امروز عبارت است از: اول عظمت ایران، دوم اقتدار جمهوری اسلامی و سوم شکست ناپذیری ملت ایران»، جانمایه ای را نیاز دارد که باید از دل ما بجوشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از قابوس نامه، مدتی است که برخی ـ آگاهانه یا ناآگاهانه ـ سازهای خود را طوری کوک می کنند تا ثابت کنند که نظام جمهوری اسلامی ایران، این راه چهل ساله را به عبث پیموده است.

اینها با تلقین می خواهند اذهان را به این معطوف کنند که بدلیل سوء تدبیرهای جمهوری اسلامی و در راس همه آنها رهبر انقلاب، فضایی از ناامیدی و بدبینی، مردم و جامعه را فرا گرفته، و یا می خواهند به جوانان ما القاء کنند که انقلاب مختص همان زمان بود و برای دوره ای خاص کارکرد داشت! خلاصه کلام اینکه میخواهند جوانان ما را از مسیری که طی کرده ایم پشیمان و سرخورده کنند.

دشمن، همزمان دو جنگ را دارد پیش می برد؛ جنگ اقتصادی که معیشت مردم را نشانه گرفته و جنگ رسانه ای که باورهای مردم بخصوص جوانان را هدف قرار داده تا مردم را نسبت به وضع موجود ناامید، بدبین و دلسرد کند. جنگ نوع دوم، قطعاً که کاراتر و تأثیرگذارتر است.

دشمن در این چهل سال خیلی تلاش کرد تا مردم را علیه نظام نشان دهد اما موفق نشد. حال شرایط با گذشته کمی فرق کرده است. هم دشمن داخلی و هم دشمن خارجی بی وقفه در حال رصد کردن و تست واکنش های مردم نسبت به کمبودها و یا مشکلات این قشرو آن قشر از جامعه هستند تا آنان را به خیابان ها بکشانند.

وقتی توانستند مردم را به خیابان ها بکشانند آنوقت است که از مردم سوء استفاده ابزاری می کنند. با اینکار، می خواهند سیگنالی به آنسوی آب ارسال کنند که : ببینید، مردم مخالف این نظام هستند!

حال از آن دسته از جوانان که با تبلیغات فضای مجازی تحریک و تهییج شده و به خیابانها ریخته اند وقتی می پرسیم شما  که این نظام را نفی می کنید چه چیزی می خواهید؟ چه چیزی را میخواهید جایگزین آن کنید؟ می گویند که دنبال سقوط نظام هستیم، آزادی میخواهیم، معیشت و کار میخواهیم و ... خلاصه در خوشبینانه ترین شکل، به مریم رجوی می رسند و بدیل این نظام را در خارج جستجو می کنند. هیچوقت به مخیله آنها خطور نمی کند که نظام جمهوری اسلامی آلونک و یا کاخی نیست که به این سادگی بلرزد، از خود نمی پرسند که پس رمز ماندگاری این نظام از برای چیست؟

هیچگاه به این فکر نمی کنند که نظام جمهوری اسلامی ایران یک جنگ هشت ساله را ـ که تماماً قائم بخود و ایمانمان بود ـ پشت سر گذاشته است، و از میان فتنه ها و کوران های متعددی عبور کرده است. مثال روز شاید مثال قابل فهمی باشد. برجام را با تمام فرود و فرازهایش پشت سر گذاشتیم اما به نقطه صفر رسیدیم، دوران سخت تحریم ها را با موفقیت گذراندیم و تحریم های سخت تری نیز در راه است. دیدیم که خللی در نظام جمهوری اسلامی ایجاد نشد.  
فحوای سخنان رهبرمعظم انقلاب اسلامی در جمع بسیجیان این بود که وقایع را باید ریشه ای تر بررسی کرد. مثلاً دشمن از ما چه دیده که اینطوری برایمان رجز می خواند تا دل جوانان ما خالی شود؟

جوانان ما چه چیزی را ندیده اند که دل هایشان استوار و محکم بماند؟ یک قلم، اغتشاشات دی ماه گذشته را دشمن آنقدر بزرگ می کند تا کار نیروی خودی را نبینیم. و یا هر نگرانی و نارسایی صنفی و معیشتی را آنقدر پر و بال می دهد که پنداری عنقریب نظام سقوط خواهد کرد! دشمن روی همین ها سوار می شود.

نسل جوان همان چیزهایی را ندیده است که رهبرانقلاب در جمع بسیجیان عاشق یادآور شد؛ یعنی عظمت، اقتدار و شکست ناپذیری جمهوری اسلامی. چنین سرمایه هایی را باید دید و به باور رسید.

البته تبلیغات دشمن بویژه در فضای مجازی نیز مهم و تأثیرگذار است اما چرا بجای دیدن داشته های خودمان، اسیر تبلیغات دشمن می شویم؟

به عنوان مثال، منافقین تبلیغ می کنند و بیانیه می دهند که «وظیفه جوانان تشکیل هزار اشرف و کانون های شورشی است... این کانون ها نقش هدایت و رهبری دارند». این در حالی است که جوانان ما چشمشان را به سرمایه های خودی که برای حفظ ارزش های انقلاب در اختیار داریم می بندند.

مقام معظم رهبری در قسمت دیگری از سخنان خود در گردهمایی”رزمایش اقتدارعاشورایی بسیجیان“ فرمودند: « امروز در حدود ده هزار هسته گروههای جهادی در سرتاسر کشور مشغولند که اینها در واقع مژده آینده کشور اند، سرمایه عظیمی هستند برای آینده کشور».

در پایان، به سه توصیه راهبردی رهبری اشاره میکنم که جوانان بسیجی را مخاطب قرار دادند:
گام اول، احساس حضور دشمن و وجود دشمن است.
گام دوم، اعتماد به نفس و عزم بر ایستادگی است.
گام سوم، شناخت حوزه و عرصه تهاجم است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جانمایه ای که باید برای جان کلام رهبر انقلاب بجوشد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..