تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تقدیر از محمد جوادی مترجم فعال در همایش روز جهانی ترجمه

تقدیر از محمد جوادی مترجم فعال در همایش روز جهانی ترجمهبه گزارش  حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛روز جهانی ترجمه به همت موسسه خانه داستان چوک و همکاری کتابخانه بعثت هجدهم مهرماه برگزار می‌شود.

مهدی رضایی دبیر موسسه خانه داستان چوک در این باره گفت: ما هر سال دو همایش جهانی روز جهانی ترجمه و روز جهانی داستان را برگزار می‌کنیم.

امسال روز جهانی ترجمه با تقدیر از مترجم فعال کشورمان آقای محمدجوادی برگزار خواهد شد ضمن اینکه این مراسم جشن سیزدهمین سال فعالیت کانون فرهنگی چوک نیز محسوب می‌شود.

وی افزود: محمد جوادی از مترجمان فعالی است که تا به حال ۲۹ ترجمه از زبان‌های انگلیسی و فرانسه به فارسی داشته است و حتی ترجمه‌هایی از فارسی به زبان‌های انگلیسی و فرانسه دارد.

دبیر موسسه خانه داستان چوک در خصوص جشن جهانی ترجمه بیان کرد: حضور در مراسم جشن جهانی ترجمه برای همه آزاد است. علی دهباشی و مرادحسین عباسپور از سخنرانان این جلسه خواهند بود. این همایش روز هجدهم مهر ساعت ۵ عصر در کتابخانه بعثت برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

تقدیر از مترجم فعال در همایش روز جهانی ترجمه



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تقدیر از محمد جوادی مترجم فعال در همایش روز جهانی ترجمه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..