تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کتاب «خوشنویسی اسلامی» نقد و بررسی می‌شود

کتاب «خوشنویسی اسلامی» نقد و بررسی می‌شودبه گزارش حوزه تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در این نشست كه به همت «كمیته هنر ایران در دوره اسلامی» پژوهشكده هنر برگزار می‌شود، «امین ایرانپور» پژوهشگر و دانش آموخته دكتری تاریخ تطبیقی و تحلیلی هنر اسلامی و «ولی‌الله كاووسی» مترجم كتاب «خوشنویسی اسلامی» و عضوهیأت علمی بنیاد دایره المعارف هنر اسلامی به بحث و تبادل نظر پیرامون این كتاب می پردازند.

كتاب «خوشنویسی اسلامی» اثر «شیلا بلر» و ترجمه ولی‌الله كاووسی است كه به تازگی توسط مؤسسه تالیف، ترجمه و نشر آثار هنری (متن)، وابسته به فرهنگستان هنر منتشر شده است.

در این كتاب با نام و نشان و سلوک هنری بسیاری از خوشنویسان گمنام جهان اسلام آشنا می شویم که پیش از این هیچ نامی از ایشان نشنیده بودیم، جایگاه بسیاری از مادر شهرهای پراکنده در سرزمین­های اسلامی را در تعاملات خوشنویسی درمی­ یابیم و با انبوه شگردها و ترفندهای هنرمندان هر منطقه برای زیباتر کردن دست خط­ها آشنا می‌شویم...»

 گفتنی است؛ در حاشیه این نشست تخصصی، نمایشگاهی از كتاب‌های منتشر شده در حوزه خوشنویسی با تخفیف ۳۰درصد به علاقه‌مندان عرضه می‌شود.

نشست «نقد و بررسی كتاب خوشنویسی اسلامی» روز یكشنبه ۲۲ مهر ماه  از ساعت ۱۶ الی ۱۸ در پژوهشكده هنر برگزار می شود و حضور  برای عموم علاقه‌مندان آزاد است.

انتهای پیام/

نقد و بررسی كتاب «خوشنویسی اسلامی» 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کتاب «خوشنویسی اسلامی» نقد و بررسی می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..