تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اجرای طرح پیش فروش 160محصول لوازم خانگی از امروز

ساعت24 -مرحله اول طرح پیش فروش لوازم خانگی با مجوز ستاد تنظیم بازار، از امروز آغاز می‌شود.

مرحله اول طرح پیش فروش لوازم خانگی با مجوز ستاد تنظیم بازار، از امروز آغاز می‌شود.
تولیدکنندگان می‌توانند بر اساس ضوابط سازمان حمایت به پیش‌فروش لوازم خانگی اقدام کنند. به گزارش میزان، این طرح شامل ۱۶۰ محصول شامل یخچال، فریزر، لباس شویی، اجاق گاز، ال‌ای‌دی و لوازم خانگی کوچک، تا سقف ۵۰ هزار دستگاه، است که به مدت محدودی ادامه خواهد داشت. بر این اساس، برای هر کالایی که سقف فروش پُر شود، سایت بسته شده و مصرف‌کنندگان می‌توانند برای مرحله بعدی، درخواست خود را ثبت کنند. طبق این طرح، قیمت محصولات به صورت قطعی است و با تغییرات قیمتی خریدار ملزم به پرداخت اضافه نیست. همچنین به ازای هر ماه دو درصد تخفیف به خریدار داده می شود. قیمت‌های درج شده برای محصولات عرضه شده در این طرح مورد تایید سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان بوده و در سامانه ۱۲۴ ثبت شده است. مصرف‌کنندگان در این طرح باید به سایت مراجعه و پس از انتخاب سبدی از کالاهای مورد نیاز، وجه را واریز کنند. در مفاد این طرح آمده است که اگر تولیدکننده نتواند در موعد مقرر به تعهد خود عمل کند، ماهانه ۲۵ درصد جریمه به خریدار پرداخت خواهد کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اجرای طرح پیش فروش 160محصول لوازم خانگی از امروز»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..