تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری پانزدهمین نمایشگاه بین الملی تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی و صنایع وابسته در مشهد

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ علیرضا هوشنگ نژاد مدیرعامل نمایشگاه بین المللی مشهد امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: نمایشگاه تجهیزات پزشکی در گذشته به طور معمول هر ۲ سال یکبار برگزار می‌شد که این نمایشگاه از سال ۹۴ تا کنون برگزار نشده بود، اما امسال علی رغم همه محدودیت‌های موجود تلاش کردیم این نمایشگاه به طور جدی برگزار شود.


وی افزود: این نمایشگاه  در مساحت ۲ هزار و ۵۰۰ متر و با حضور ۷۰ شرکت داخلی و خارجی برگزار خواهد شد،

مدیرعامل نمایشگاه بین المللی مشهد با اشاره به اینکه با برنامه ریزی‌های صورت گرفته دوره آموزشی نرم افزار مدیریت تجهیزات پزشکی و دوره آموزشی مانیتورینگ علائم حیاتی هم برگزار می‌شود، گفت:در زمینه توانبخشی و سلامت غرفه‌ها آخرین دستاورد‌های خود را ارائه می‌دهند که امیدواریم این نمایشگاه مورد توجه مخاطبین خاص قرار بگیرد.


هوشنگ نژادبا بیان اینکه نمایندگانی از کشور‌های ترکیه، آلمان، چین، تایوان و هنگ کنگ هم در این نمایشگاه حضور خواهند داشت، گفت:یکی از راه‌های برون رفت از تحریم‌های ناجوانمردانه این است که بتوانیم از تولیدات و پتانسیل داخلی استفاده کنیم.

پانزدهمین نمایشگاه بین الملی تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی و صنایع وابسته (دارویی، آزمایشگاهی، بیمارستانی و توانبخشی) از ۱۹ الی ۲۲ مهر در محل دائمی نمایشگاه بین المللی مشهد برگزار می‌شود.

انتهای پیام//ا.س

پانزدهمین نمایشگاه بین الملی تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی و صنایع وابسته در مشهد برگزار می شود



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری پانزدهمین نمایشگاه بین الملی تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی و صنایع وابسته در مشهد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..