تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زمزمه‌های ادغام معاونت‌های پرورشی و تربیت بدنی/ نهایی شدن الگوی چابک سازی ساختار آموزش و پرورش تا چند روز آینده

وزیر آموزش و پرورش در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد؛

بطحایی گفت: یکی از گزینه‌های محتمل  برای پیاده کردن الگوی چابک سازی،  ادغام معاونت‌های پرورشی و تربیت بدنی است.

زمزمه‌های ادغام معاونت‌های پرورشی و تربیت بدنی/ نهایی شدن الگوی چابک سازی ساختار آموزش و پرورش تا چند روز آیندهمحمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره وضعیت چابک‌ سازی وزارت آموزش و پرورش و تصمیمات نهایی که در این زمینه اتخاذ می‌شود، اظهار کرد: چابک سازی صرفا به معنای حذف معاونت‌ها نیست و  براساس الگویی که سازمان اداری و استخدامی داده درنظر گرفته است، تشکیلات فعلی باید ساماندهی شود.

وی ادامه داد: ساماندهی تشکیلات و به عبارتی دیگر چابک سازی تشکیلات، به طور قطع با تغییراتی همراه خواهد بود که بخش عمده آن را در اداره کل آموزش و پرورش استان‌ها مشاهده خواهیم کرد.

وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: علاوه بر تغییرات و ساماندهی در سطح ادارات کل، استان‌ها این موضوع در حوزه ستاد هم دنبال می‌شود و  از حیث کاهش حوزه‌ها،  تغییراتی اتفاق می‌افتد.

بیشتر بخوانید: ادغام معاونت‌های آموزش و پرورش به کجا رسید؟

بطحایی با اشاره به اینکه با وجود این برنامه‌ریزی‌ها همچنان موضوع چابک سازی در حال بررسی است، بیان کرد: در این شرایط هنوز به مرحله خاتمه کار  نرسیدیم و امیدوارم ظرف چند روز آینده بتوانیم به نتیجه برسیم و این موضوع را نهایی کنیم.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا معاونت‌های پرورشی و فرهنگی و تربیت بدنی و سلامت در حین این تغییرات حذف خواهد شد یا خیر، ‌گفت: تغییر در معاونت‌ها ممکن است صورت بگیرد اما این موضوع به معنای حذف نیست و ادغام معاونت‌ها را ممکن است داشته باشیم؛ یکی از گزینه‌‌‌های محتمل  برای چابک سازی را می توان ادغام  ۲معاونت مذکور دانست.

وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: البته به جز ادغام معاونت‌‌های مذکور، با در نظر گرفتن روش‌های دیگری می‌توانیم تمام معاونت‌های موجود  را حفظ کنیم که اکنون در حال بررسی هستیم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زمزمه‌های ادغام معاونت‌های پرورشی و تربیت بدنی/ نهایی شدن الگوی چابک سازی ساختار آموزش و پرورش تا چند روز آینده»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..