تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کارآفرینان جوان از رمز موفقیت خود می‌گویند

کارآفرینان جوان از رمز موفقیت خود در شبکه پنج می گویند/ برنامه راز موفقیت روزهای زوج به روی آنتن می رودبه گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ قاسم یوسفی تهیه کننده مستند «رمز موفقیت» در توضیح این برنامه گفت: رمز موفقیت به معرفی جوانان موفق و نخبه در حوزه‌های مختلف (صنعتی، کشاورزی، تولیدی، الکترونیک) می‌پردازد. کارآفرینان موفقی که با تلاش و کوشش توانسته اند به موفقیت‌های بزرگی دست یابند.

وی ادامه داد: این برنامه روش‌های موفقیت در کسب و کار را به مردم و جامعه به ویژه جوانان جویای کار نشان می‌دهد. همچنین ترویج داشتن اراده، جسارت، کسب مهارت، خلاقیت و مهمتر از همه معرفی بنگاه‌های اقتصادی زود بازده و متوسط از اهداف این برنامه است.

شعار برنامه رمز موفقیت معرفی کالا‌های ایرانی برای مردم در راستای حمایت از تولید ملی و کالای ایرانی است. در هر قسمت این برنامه به سراغ یک کارآفرین رفته و روند تولید محصول برای مخاطبان تشریح می‌شود.

مستند «رمز موفقیت» در ۲۶ قسمت ۱۰ دقیقه در گروه اقتصاد شبکه پنج سیما تهیه و تولید شده است و شب‌های زوج (شنبه، دوشنبه و چهارشنبه) ساعت ۲۰:۵۰ پخش می‌شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کارآفرینان جوان از رمز موفقیت خود می‌گویند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..