تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود World Chef v1.37.1 – بازی آنلاین آشپز جهانی برای اندروید

بازی World Chef توسط استودیو بازی سازی Social Point در فروشگاه گوگل پلی به صورت رایگان منتشر شده است. این بازی در سبک کژوال می باشد که توانسته با ۱۰ میلیون دانلود امتیاز ۴٫۵ از ۵٫۰ ار در گوگل پلی ثبت کند. شما باید با پختن غذاهای خوشمزه و لذیذ که با ذائقه ی تمام مشتریان هماهنگ باشد به رقابت با سایر رستوران های دیگر بپردازید. با حوصله ی زیاد و خرید مواد غذایی تازه میتوانید انواع غذاهای بین المللی را بپزید و مشتریان خود را افزایش داده و اینگونه هزینه ی لازم برای خرید آیتم های مختلف بازی را کسب کرده و به زیبا سازی و ارتقا رستوران خود کمک کنید.شما در این بازی می توانید رستوران خودتان را داشته باشید. شما برای اجرا این بازی به اندروید ۴٫۱ و بالاتر نیاز دارید.

World Chef v1.37.1 Apk + Mod

کاور-بازی-world-chef

*/ ]]> اسکرین-شات-بازی-world-chef اسکرین-شات-بازی-world-chef اسکرین-شات-بازی-world-chef info

Play World Chef, a game to create your restaurant and cook the finest recipes to attract VIP customers. Exclusive Halloween feature available for a limited time only!

اطلاعات فایل رمز فایل

www.downloadha.com

گلوری تون | فروشگاه رسمی دوبلاژ گلوری

برای خرید قانونی و دانلود آرشیو کامل آثار دوبله فارسی گلوری به آدرس ذیل مراجعه کنید:

www.GloryToon.com




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود World Chef v1.37.1 – بازی آنلاین آشپز جهانی برای اندروید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..