تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Hit and Knock down v1.0.6 – بازی قوطی انداز برای اندروید

بازی Hit and Knock down توسط استودیو بازی سازی Social Point در فروشگاه گوگل پلی به صورت رایگان منتشر شده است. این بازی در سبک ورزشی می باشد که توانسته با ۵ میلیون دانلود امتیاز ۴٫۵ از ۵٫۰ ار در گوگل پلی ثبت کند. هدف های زیادی پیش روی شما قرار دارد که می بایست با نشانه گیری دقیق تمامی آنها را بزنید. در نظر داشته باشید که وقتی تمامی هدف ها را بزنید میتوانید امتیاز کامل را در طول بازی دریافت کنید و به سطوح بعدی دست پیدا کنید. حالت های متنوعی در این بازی وجود دارد که با انتخاب کردن هر یک از آنها میتوانید به بازی بپردازید و برای کسب کردن مهارت های جدیدتر تلاش نمایید توپ های مختلف همانند توپ بیس بال، کاسه بولینگ، والیبال، توپ فوتبال، توپ بیلیارد در بازی وجود دارد که میتوانید آنها را برای بازی انتخاب کنید. شما برای اجرا این بازی به اندروید ۴٫۱ و بالاتر نیاز دارید.

Hit and Knock down v1.0.6 Apk + Mod

کاور-بازی-hit-knock-down

*/ ]]> اسکرین-شات-بازی-hit-knock-down اسکرین-شات-بازی-hit-knock-down اسکرین-شات-بازی-hit-knock-down info

When you hit the target with a ball, the target knocks down or explodes. Achieve the stage score to clear then challenge the next level. Ball limit mode: Hit the can, Break dishes, Score target, Hit the fruit. Time limit mode: Hit the folder target, Shoot the parachute, Hit the oil drums, Hit the roly-poly toy

اطلاعات فایل رمز فایل

www.downloadha.com

گلوری تون | فروشگاه رسمی دوبلاژ گلوری

برای خرید قانونی و دانلود آرشیو کامل آثار دوبله فارسی گلوری به آدرس ذیل مراجعه کنید:

www.GloryToon.com




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Hit and Knock down v1.0.6 – بازی قوطی انداز برای اندروید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..