تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قیمت مواد اولیه تا سه برابر افزایش یافته است/ تسهیل صادرات کفش تبریز به کشورهای عراق و افغانستان

ساعت: 20:39 منتشر شده در مورخ: 1397/07/16 شناسه خبر: 1416678

رئیس اتحادیه کفاشان تبریز در گفت‌وگو با آناج؛

جباریان رکود، نوسانات ارزی و کمبود مواد اولیه را از جمله دلایل بروز اعتراضات در میان کسبه‌ی بازار کفش تبریز دانست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، علیرضا جباریان فام در حاشیه‌ی حضور در بازار کفاشان تبریز طی گفت‌وگویی با آناج ابراز داشت: صبح امروز شایعاتی مبنی بر اعتصاب در بازار منتشر گردید اما با اندکی تاخیر کفش‌فروشان مغازه‌هایشان را باز کردند و چنانچه شهروندان در بازار حاضر شوند از نزدیک فعالیت تمامی کسبه را می‌بینند.

وی با تاکید بر اینکه کفاشان مطالبات به‌حقی دارند و ما نیز سخنان‌شان را قبول می‌کنیم، افزود: راهکار حل مشکلات اعتصاب نیست و ما چندین ماهی می‌شود که با مسئولان رده بالای استان و کشوری در حال مکاتبه‌ایم و هر هفته برای پیگیری مشکلات در تهران حضور می‌یابیم.

رئیس اتحادیه‌ی کفاشان تبریز با اعلام اینکه در جنگ اقتصادی قرار داریم و از سویی دیگر عده‌ای در داخل با احتکار و گران‌فروشی مواد اولیه به این جنگ دامن زده‌اند، توضیح داد: مواد اولیه‌ی صنعت کفش تا سه برابر افزایش داشته و تولیدکنندگان با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کنند.

وی خاطرنشان ساخت: پیش‌تر بازاریان به صورت نسیه نیز مغازه‌هایشان را پر می‌کردند و صنعت‌گران نیز به صورت اقساطی می‌توانستند مواد اولیه‌شان را تامین نمایند اما نوسانات ارزی موجب شده تا سرمایه‌ها اندک و معاملات فقط به‌صورت نقدی انجام گیرد.

این مقام مسئول با اعلام اینکه میزان فروش چندان تعریفی ندارد، اظهار کرد: پیش‌تر هنگام صادرات کفش به کشورهای منطقه تاکید داشتند ارز وارداتی در سامانه‌ی نیما ثبت گردد و به چرخه بازگردد اما از دیروز کشورهای عراق و افغانستان را که بیشترین هدف صادراتی‌مان بودند مستثنی کردند.

وی اذعان داشت: کاهش و افزایش نرخ دلار در هر حالات برای کفاشان زیان‌ده است و چنانچه ثابت بماند مشکلات حل می‌شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قیمت مواد اولیه تا سه برابر افزایش یافته است/ تسهیل صادرات کفش تبریز به کشورهای عراق و افغانستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..