تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بی‌اطلاعی از قیمت لحظه‌ای طلا، علت وقفه‌ی کوتاه مدت در بازار طلافروشان/ وضعیت به حالت عادی بازگشت

ساعت: 20:39 منتشر شده در مورخ: 1397/07/16 شناسه خبر: 1416677

رئیس سازمان صمت آذربایجان‌شرقی در گفت‌وگو با ‌آناج؛

نجاتی دلیل اعتصاب چند ساعته‌ی تعدادی از طلافروشان تبریز را بی‌خبری از قیمت لحظه‌ای سکه و طلا عنوان کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، حسین نجاتی رئیس سازمان صنعت و معدن آذربایجان‌شرقی در حاشیه‌ی بازدید از بازار طلافروشان تبریز و بررسی مشکلات فعالان این عرصه طی گفت‌وگویی با آناج ابراز داشت: گروهی از طلافروشان در اعتراض به عدم اعلام قیمت‌ها و بی‌خبری از وضعیت بازار و آینده‌ی شغلی‌شان کرکره‌ها را ساعاتی پایین آوردند اما دیری نگذشت که فعالیت‌شان را از سر گرفتند.

وی افزود: به‌دنبال مقابله با سوداگران بازار ارز و سکه و تعیین قیمت‌ها توسط سایت‌ها، مقامات قضایی رأی به انسداد سایت‌ها داده‌اند و در حال حاضر سایت‌های رسمی نیز از ارائه‌ی قیمت لحظه‌ای خودداری می‌کنند و همین موجب اعتراض طلافروشان شده است.

گفتنی است یکی از طلافروشان حاضر در بازار امیر ضمن تایید سخنان نجاتی، خواهان برخورد با دلالان حاضر در بازار تبریز شد و علت بروز وضعیت موجود را حاصل قیمت‌گذاری آنان بر سکه و ارز دانست.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بی‌اطلاعی از قیمت لحظه‌ای طلا، علت وقفه‌ی کوتاه مدت در بازار طلافروشان/ وضعیت به حالت عادی بازگشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..