تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




روند عادی خرید و فروش در بازار کفاشان و طلافروشان/ کسبه علی‌رغم مشکلات کرکره‌ها را بالا زدند/ نوسانات قیمت، معضل اصلی بازار

ساعت: 20:39 منتشر شده در مورخ: 1397/07/16 شناسه خبر: 1416676

گزارش آناج از وضعیت بازار سرپوشیده‌ی تبریز؛

هرچند در اوایل صبح امروز برخی کسبه‌ها در اعتراض به بی‌توجهی مسئولان و ضعف مدیریت دولت‌مردان کرکره‌ها را پایین کشیدند اما با گذشت چند ساعت وضعیت به حالت عادی بازگشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، صبح امروز اخباری مبنی بر اعتصاب در بازار سرپوشیده‌ی تبریز در فضای مجازی مخابره شد و جهت بررسی وضعیت بازار کفاشان و طلافروشان تبریز خبرنگاران آناج در این مناطق حضور یافتند.

بررسی‌های میدانی و گفت‌وگو با کسبه نشان می‌داد گروهی از صبح امروز بازاریان را دعوت به اعتصاب می‌کردند اما علی‌رغم آنکه تعداد معدودی از مغازه‌ها کرکره‌هایشان را پایین کشیده بودند، اکثریت درب مغازه‌ها به‌روی شهروندان باز بود و در نهایت با عدم استقبال اکثریت، تمامی مغازه‌داران کرکره‌ها را بالا بردند.

یکی از کفش‌فروشان بازار تبریز در گفت‌وگو با آناج در تشریح علت اعتراض کسبه، ابراز داشت: وضعیت فروش‌مان متوسط است و چنانچه گردشگران جمهوری آذربایجان نبودند، اوضاع بدتر نیز می‌شد، تنها خواسته‌ی ما تثبیت قیمت‌هاست چراکه کفش را با منفعت 10 هزار تومانی می‌فروشیم تا خریداران فراری نشوند اما بعداً  همان کفش را به قیمت فروش‌مان نمی‌توانیم بخریم.

وی افزود: خواسته‌ی بازاریان سیاسی نیست و اتفاقاً همگی پایبند به انقلاب و نظام‌اند اما از دولت‌مردان به‌خاطر رکود و نوسانات ارزی که منجر به بالا و پایین شدن قیمت‌ها می‌شود گله‌مندند و اتفاقاً به‌خاطر سوءاستفاده دشمنان ترجیح دادند کرکره‌هایشان پایین نماند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «روند عادی خرید و فروش در بازار کفاشان و طلافروشان/ کسبه علی‌رغم مشکلات کرکره‌ها را بالا زدند/ نوسانات قیمت، معضل اصلی بازار»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..