تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود انیمیشن سریالی Star Wars Resistance 2018 S01E04 – جنگ ستارگان مقاومت

دانلود انیمیشن سریالی جنگ ستارگان مقاومت – Star Wars Resistance با کیفیت WEBRip

قسمت اول الی چهارم اضافه شد

کاور-Star-Wars-Resistance-2018

نام انیمیشن: Star Wars Resistance – انیمیشن سریالی جنگ ستارگان: مقاومت

سال انتشار: ۲۰۱۸

ژانر: انیمیشن، اکشن، ماجرایی

مدت زمان: هر قسمت حدود ۳۰ دقیقه

کیفیت: WEBRip 720p / WEBRip x265 720p

وضعیت پخش: در حال پخش!

زمان شروع پخش: از ۸ اکتبر ۲۰۱۸ – دوشنبه ها ساعت ۹ شب به وقت محلی

زیرنویس فارسی: به زودی…!

زیرنویس انگلیسی: دارد، ادغام شده با ویدیو

IMDB

خلاصه داستان: انیمیشن سریالی جنگ ستارگان مقاومت (به انگلیسی: Star Wars: Resistance) از جایی شروع می شود که شخصی به نام کازودو ژیانو که یک خلبان جوان است، برای مقاومت برگزیده می شود. او ماموریت اسرارآمیزی پیدا می کند و باید بررسی یک تهدید رو به پیشرفت که در مراحل اولیه است، اعزام شود. او مسئولیت کل کهکشان را برعهده دارد و باید بتواند وظایفش رو به خوبی انجام دهد. این خلبان جوان که بسیار شور و انگیزه دارد، تیم خود را جمع می کند و سعی دارد که به زودی ماموریت خودش را انجام دهد. او باید تجربه های زیادی کسب کند و نسبت به استاندانش بی توجه نباشد. او سعی می کند که چیزهای زیادی یاد بگیرد و کهکشان را از یک خطر بسیار بزرگ نجات دهد. خوشبختانه او زمان زیادی دارد و می تواند تا زمان رسیدن ماموریتش، خودش را به خوبی آماده کند.

مطالب مرتبط

شخصیت های اصلی جنگ ستارگان در سری Star Wars Resistance 2018 حضور دارند و ماجراهای زیادی با حضور انها رخ خواهد داد. این سری در هر قسمت داستان را پیش می برد و قهرمان بازی های این شخصیت ها را در دنیای جنگ ستارگان نشان می دهد. شما بیننده سری جدید کارتونی هستید که از دنیای جنگ ستارگان روایت می شود و برای طرفداران، می تواند بسیار جذاب باشد. شخصیت پردازی و صحنه های اکشن در بهترین حالت خودشان قرار دارند و تنها کافی است که با این خلبان جوان همراه شوید و مشکلات وی در راه این ماموریت سخت را نظاره بکنید. او باید چیزهای زیادی را بررسی کند و جان خودش را برای ماموریت اسرارآمیز به خطر بیاندازد. این خلبان جوان، در ابتدا ناپخته است، اما قرار است تجربه های زیادی را به همراه دوستانش کسب کند.

info

Kazuda Xiono, a young pilot for the Resistance, is tasked with a top secret mission to investigate the First Order, a growing threat in the galaxy.

اطلاعات فایل رمز فایل

www.downloadha.com

گلوری تون | فروشگاه رسمی دوبلاژ گلوری

برای خرید قانونی و دانلود آرشیو کامل آثار دوبله فارسی گلوری به آدرس ذیل مراجعه کنید:

www.GloryToon.com




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود انیمیشن سریالی Star Wars Resistance 2018 S01E04 – جنگ ستارگان مقاومت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..