تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سلطانی عضو هیئت مدیره استقلال می‌شود؟

۷۸۲۰۸۹

۱۲۷۵ بازدید

مدیرعامل مستعفی باشگاه استقلال احتمال حضور در یک باشگاه لیگ برتری را رد نمی کند و می گوید هر احتمالی وجود دارد.

ورزش سه: بعد از استعفای سلطانی از سمت مدیرعاملی باشگاه استقلال خوزستان این شایعه به وجود آمده که ممکن است او به عضویت هیئت مدیره استقلال در بیاید.

استقلال در حال حاضر با حضور امیرحسین فتحی، حسن زمانی، عباس ملکی و جواد قراب 4 عضو دارد که طبق قانون اعضای هیئت مدیره باید فرد باشند و با این شرایط این شایعه به وجود آمده که ممکن است سلطانی نفر آخر هیئت مدیره استقلال باشد.

سلطانی در گفت و گو با رادیو ورزش وقتی با سوال احتمال حضور در هیئت مدیره یک باشگاه تهرانی روبرو شد ترجیح داد به این شکل به آن پاسخ بدهد: هر احتمالی وجود دارد و باید ببینیم خیریت در چه است. ظرف روزهای آینده همه چیز مشخص خواهد شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سلطانی عضو هیئت مدیره استقلال می‌شود؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..