تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ربات دونده، اختراع جدید بوستون دینامیکس +فیلم

ربات دونده، اختراع جدید بوستون دینامیکس + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ربات‌ها برای انجام کارهای مختلف ساخته می‌شوند. ساختار بعضی ساده‌تر از دیگران است. همچنین برخی از آنان دارای هوش مصنوعی هستند و همین ساختار این ربات‌ها را پیچیده‌تر می‌کند. بودن چنین اختراعاتی در دنیای ما هم جذاب است و هم ترسناک. مدتی است که برخی محققان از انقلاب رباتیک خبر می‌دهند.

دانشمندان بوستون دینامیک پس از همکاری با موسسه تکنولوژی ماساچوست اختراع‌های ترسناکی کردند که دنیای ما را به قیام ربات‌ها نزدیک کرده است. این ربات‌های اختراع شده دارای توانایی ‌هایی هستند که ما پیش از آن تنها در فیلم‌های علمی-تخیلی دیده ایم.
این دانشمندان ابتدا به ما ربات چهارپای ترسناکی را نشان دادند که مانند یک هیولا می‌دوید، سپس رباتی که توانایی حرکت در مسیر پر از موانع را داشت و پشتک‌های بی‌نقص می‌زد، حالا هم با افتخار ربات دونده‌ای به نام Altas را معرفی کرده‌اند که توانایی دویدن سریع با دو پا و گذشتن از موانع را دارد. این ربات به راحتی مانند یک انسان بر روی دو پا حرکت می‌کند. همچنین می‌تواند از روی سطح‌های مختلف مانند آسفالت، چمن و خاک عبور کند. این ربات تنها یک شروع برای گونه خود است.
هدف استون دینامیک برای همه‌ی این اختراعات در واقع یک چیز است. امیدوار است که استفاده از مهندسی و تکنولوژی پیشرفته در دنیای واقعی، کاربرد عملی داشته باشد. این ممکن است شامل عملیات جستجو و نجات، کمک به نیروهای نظامی و کارهایی باشد که برای انسان بسیار خطرناک است. تا زمانی که این هدف میسر نشود آن‌ها به ساخت این ربات‌‌های ترسناک ادامه می‌دهند. در ادامه کلیپ منتشر شده از این ربات را مشاهده می‌کنید:

بیشتر بخوانید:  چگونه امنیت مودم اینترنت را بالا ببریم؟ + آموزش تصویری

انتهای پیام/

ربات دونده



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ربات دونده، اختراع جدید بوستون دینامیکس +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..