تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پرداخت ۷۰ درصداز مطالبات گندمکاران کردستانی

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، جمال صالحی گفت: در سال جاری یک میلیون و ۲۷ هزار تُن از محصول گندم کشاورزان این استان به صورت تضمینی خریداری شد.

وی افزود:ارزش ریالی این میزان گندم خریداری شده حدود ۱۳ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال است.

صالحی بیان  کرد: تاکنون ۹ هزار و ۷۵۰ میلیارد ریال از کل بهای گندم خریداری شده که شامل ۷۰ درصد از کل مطالبات است پرداخت شده و دولت تنها سه هزار و ۸۶۰ میلیارد ریال به گندمکاران کردستان بدهی دارد.

وی افزود: دولت در سال جاری به منظور مدیریت خرید تضمینی و همچنین کاهش دست دلالان در دو نوبت اقدام به پرداخت بهای گندم خریداری شده، کرده است.

نماینده شرکت بازرگانی دولتی در کردستان یادآور شد: این استان در سال جاری توانست علاوه بر اینکه در بحث خرید تضمینی از رشد ۲ برابری نسبت به سال قبل برخوردار شود بلکه رتبه دوم خرید تضمینی در کشور را از آن خود کند.

وی تاکید کرد: از محل خرید تضمینی گندم کشاورزان کردستانی حدود ۳۸۰ هزار تُن به سایر استان‌های کشور از جمله تهران، البرز، چهارمحال و بختیاری، آذربایجان شرقی، مازندران، سیستان و بلوچستان، کرمان، قم و گیلان حمل شده است.

انتهای پیام/م

پرداخت بهای گندم خریداری شده گندمکاران



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پرداخت ۷۰ درصداز مطالبات گندمکاران کردستانی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..