تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ورزشکار زنجانی به مدال طلای بازیهای پاراآسیایی جاکارتا دست یافت

ساعت: 17:57 منتشر شده در مورخ: 1397/07/16 شناسه خبر: 1416639

رئیس هیئت ورزشهای جانبازان و معلولان استان زنجان‏:

رئیس هیئت ورزشهای جانبازان و معلولان استان زنجان گفت: ورزشکار زنجانی به مدال طلای بازیهای پاراآسیایی جاکارتا دست یافت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به حضور ورزشکاران زنجانی در بازیهای پاراآسیایی جاکارتا اظهار کرد: 18 نفر اعزامی به این بازیها داشتیم که 13 نفر از آنها ورزشکار و 5 نفر مربی هستند.

وی افزود: نفرات اعزامی زنجان در رشته‌های بوچیا، بستکبال با ویلچر بانوان و آقایان، دو و میدانی، تیراندازی و دوچرخه سواری هستند.

رئیس هیئت ورزشهای جانبازان و معلولان استان زنجان با بیان اینکه اکثر ورزشکاران اعزامی زنجان شانس مدال دارند، خاطرنشان کرد: امروز در تفنگ بادی ایستاده یک مدال طلا توسط خانم شجاجی کسب شده است.

وی با اشاره به اینکه احمد اجاقلو نیز در 200 متر به فینال رسیده است، گفت: تیمهای بستکبال با ویلچر آقایان و بانوان نیز هر کدام بک برد کسب کرده‌اند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ورزشکار زنجانی به مدال طلای بازیهای پاراآسیایی جاکارتا دست یافت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..