تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بهزیستی طرح یک وعده غذای گرم کودکان روستایی را در استان زنجان اجرا می‌کند

ساعت: 17:57 منتشر شده در مورخ: 1397/07/16 شناسه خبر: 1416638

مدیرکل بهزیستی استان زنجان گفت: بهزیستی طرح یک وعده غذای گرم کودکان روستایی را در استان زنجان اجرا می‌کند .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار کرد: در راستای اجرای طرح بهبود تغذیه کودکان 3 تا 6 سال خانواده های نیازمند مناطق روستایی وکاهش فقرغذایی این طرح برنامه ریزی شده است.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان با اشاره به اجرای این طرح در مدت 12 روز، بصورت 5 روز در هفته افزود: مراقبت تغذیه ای کودکان و ایجاد باورها و عادات صحیح غذایی از اهداف طرح تامین یک وعده غذایی گرم است که برای بهبود تغذیه ای در زمینه 4 عامل اساسی شامل درآمد، دسترسی به غذا، فرهنگ تغذیه ای ،دسترسی به خدمات بهداشتی و راهکار های مختلف به طور هماهنگ عمل می کنند.

وی با تاکید بر اهمیت کتابخوانی و مطالعه از کودکی از آیین شروع به کار باشگاه کتابخوانی در این هفته خبر داد و خاطرنشان کرد: باهماهنگی صورت پذیرفته کودکان می توانند بصورت رایگان عضو کلیه کتابخانه های استان شوند تا در سنین مدرسه براحتی کتاب دریافت نمایند.

این مقام مسئول برگزاری ایستگاههای نقاشی با موضوع آرزوی من، نشست تخصصی در زمینه کودکان با صاحب نظران این حوزه و حضور کودکان کار و کودکان معلول در فعالیت های هفته ملی کودک را از دیگر برنامه های این هفته برشمرد و تصریح کرد: محدویت های جسمی و روند روبه رشد عقلی کودکان معلول ایجاب می کند که حمایت های ویژه ای برای این گروه در نظر گرفته شود تا آنها نیز چون کودکان سالم از امکانات و شرایط مساوی و برابر بهره مند شوند.

محمدی حمایت و حساس سازی جامعه نسبت به دوران کودکی و اهمیت توجه به حقوق انسانی  کودکان را به عنوان سرمایه های ملی ایران اسلامی مهم دانست و گفت: آگاهی و فرهنگ جامعه نسبت به رشد و تکامل جسمی، روحی، ذهنی و اجتماعی کودکان باید افزایش یابد ودر این راستا نقش مهدهای کودک، مربیان، مدیران و والدین بسیار برجسته و حائز اهمیت است.

به گزارش موج رسا؛ در حال حاضر 165 مهدکودک شهری و روستایی در سطح استان زنجان فعالیت می کنند که 32 مهد دارای رتبه بندی 4 تا یک ستاره هستند و نزدیک به 6 هزار کودک زنجانی از خدمت آن بهره مند می شوند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بهزیستی طرح یک وعده غذای گرم کودکان روستایی را در استان زنجان اجرا می‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..