تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیگیر ایجاد یک زبان مشترک برای ورزش زورخانه ای در سطح بین الملل هستیم

ساعت: 18:19 منتشر شده در مورخ: 1397/07/16 شناسه خبر: 1416648

رئیس فدراسیون ورزش های پهلوانی و زورخانه ای جمهوری اسلامی ایران گفت: ما به جد پیگیر مباحث آموزشی رشته ورزشی زورخانه ای هستیم تا بتوانیم به یک زبان مشترک و قابل فهمی در سطح بین المللی برسیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سبلان‌ما، مجتبی جوهری ظهر امروز با حضور در دوره یکسان سازی مربیان و داوران و مرشدان بین المللی کشور در خانه کشتی سرعین اظهار داشت: این ورزش ریشه در تاریخ و تمدن و فرهنگ کشورمان دارد به همین منظور لازم است تا با تمام قوا و با برنامه ریزی درست این ورزش را به درستی در سطح ببن المللی ترویج بدهیم.

وی افزود: در این کارگاه های آموزشی علاوه بر تدریس مباحث آموزشی و یکسان سازی فنون این رشته استعداد های ناب ورزش زورخانه ای نیز مشخص می شود.

رئیس فدراسیون ورزش های پهلوانی و زورخانه ای جمهوری اسلامی ایران آفت این رشته ورزشی را منیت و خودخواهی دانست و عنوان کرد: متاسفانه منیت و خود خواهی بسان سم مهلک دامنگیر برخی از هیئت های استان ها شده و عملکرد آنها را به شدت تضعیف کرده است.

جوهری گفت: اگر ما بتوانیم این آفت را از جامعه ورزش پهلوانی و زور خانه ای کشور پاک کنیم شاهد رشد سریع این ورزش در کشور خواهیم بود.

وی ادامه داد: با وجود کارهای بسیاری که در سال های اخیر در این ورزش صورت گرفته است ولی متاسفانه نسبت به سایر فدراسیون های کشور چندین دهه عقب هستیم ولی با این وجود این ورزش این استعداد را دارد که با برنامه ریزی درست و برادری و همدلی در کمترین زمان سرآمد همه ورزش ها شود.

وی گفت: ما در صدد این هستیم که از گذشته درس گرفته و آینده این ورزش را بدرستی پی ریزی بنماییم تا به نحو احسن این رشته را در سراسر جهان ترویج دهیم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیگیر ایجاد یک زبان مشترک برای ورزش زورخانه ای در سطح بین الملل هستیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..