تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کیهان و وطن امروز به دادگاه می‌روند

فرهنگ > رسانه - سیدعلاءالدین ظهوریان، دبیر هیئت نظارت بر مطبوعات، از تذکر به روزنامه‌های کیهان و وطن امروز و ارجاع پرونده آن‌ها به دادگاه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در جلسه امروز (دوشنبه 16 مهر) هیات نظارت بر مطبوعات، به کیهان و وطن امروز تذکر داده شد و پرونده این دو روزنامه برای پیگیری و رسیدگی به دادگاه فرستاده شد.

سیدعلاءالدین ظهوریان، دبیر هیئت نظارت بر مطبوعات در این‌باره گفت: «با توجه به تیتر و مطلب منتشر شده در روزنامه کیهان به تاریخ هشتم مهر و عطف به 
تبصره 2 ماده 5 قانون مطبوعات، ضمن تذکر، پرونده این روزنامه به دادگاه ارجاع شد.»

او ادامه داد: «همچنین به دلیل مطلب منتشر شده در روزنامه وطن امروز به تاریخ 16 مهر، بر اساس تبصره 8 ماده 6 قانون مطبوعات، به این نشریه تذکر داده و پرونده به دادگاه ارجاع شد.»

در این جلسه همچنین با درخواست تعدادی از متقاضیان اخذ مجوز رسانه موافقت شد و برخی پرونده‌های تغییر درخواست هم مورد موافقت قرار گرفت.

5757




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کیهان و وطن امروز به دادگاه می‌روند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..