تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گزارش زومیت از سالن ایرانسل در تلکام ۹۷

ایرانسل با حضور در بزرگترین رویداد سالانه حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران از ۱۱ تا ۱۴ مهر‌ماه از آخرین دستآورد‌های این شرکت رونمایی کرد.

در تلکام ۹۷، ایرانسل به‌عنوان اپراتور مطرح دیتای ایران و پیشرو در کسب رضایت مشتری محصولات و خدمات مبتنی بر فناوری‌های نوین ارتباطی را در حوزه‌های متنوعی چون راهکارهای سازمانی، تجربه زندگی دیجیتال، روش‌های نوین ارتباطی و اطلاع‌رسانی، پرداخت همراه و تجربه‌های جدید در بازار ارتباطات در معرض بازدید قرار داد.

در این نمایشگاه همچنین امکان تجربه محصولات و خدمات متنوع ایرانسل در اختیار بازدیدکنندگان و علاقه‌مندان قرار گرفت و نیز با توجه به نیازهای ارتباطی شرکت‌ها و سازمان‌ها برای عرضه راهکارهای ارتباطی ویژه سازمانی، بخش راهکارهای سازمانی ایرانسل در قالب یک غرفه ویژه به معرفی راه‌حل‌های ایرانسل برای نیازهای ارتباطی سازمان‌ها پرداخت. همچنین، راهکارهای ایرانسل برای گسترش خدمات دستگاه به دستگاه، اینترنت اشیا و شهر هوشمند نیز در این غرفه در معرض بازدید علاقه‌مندان قرار گرفت. 

در ادامه همراه باشید تا با همه محصولات ایرانسل در سالن این شرکت شما را آشنا کنیم.

آیا شما از سالن ایرانسل بازدید کردید؟




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گزارش زومیت از سالن ایرانسل در تلکام ۹۷»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..