تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




راز خوشبختی در دنیا و آخرت از زبان پیامبراکرم(ص) +فیلم

راز خوشبختی در دنیا و آخرت از زبان پیامبراکرم(ص)+فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ هر ساله جمعیتی میلیونی از عاشقان و دلدادگان اباعبدلله‌الحسین‌(ع) پای در راهی کویری و سخت می نهند به این امید که قدری در غم بزرگ اهل حرم و بازماندگان حادثه کربلا سهیم باشند. تا شاید کمی رنج و اندوه سهمگین واقعه کربلا را دریابند. سفری چند روزه که زائران با پای پیاده قدم در مسیر نجف تا کربلا گذاشته و در بیستم صفر، چهلمین روز شهادت شهیدان واقعه عاشورا خود را به کربلا می‌رسانند.

در روایات بسیاری  بر فضیلت و سعادت زیارت امام حسین‌(ع) در روز اربعین اشاره شده است. در سخنانی از امام باقر‌(ع) آمده است: اگر مردم می‌‏دانستند كه چه فضيلتى در زيارت مرقد امام حسين (عليه السلام) است از شوق زيارت می‌‏مردند.

سالیان سال است که شیعیان عراقی رسم قدیم خود را با شور و علاقه به جای می آورند و رنج راه را به جان می خرند تا به زیارت امام حسین برسند. شیعیان ایران نیز چند سالی است که خود را مهیای این سفر کرده و در پیاده‌روی عظیم اربعین شرکت می کنند.

در همین رابطه صفحه رسمی شیخ حسین انصاریان ویدئویی را از سخنرانی ایشان در خصوص ارزش بالای زیارت اباعبدلله‌الحسین‌(ع) منتشر شده است که در ادامه مشاهده می‌کنید.

راز خوشبختی در دنیا و آخرت از زبان پیامبراکرم(ص)+فیلم

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «راز خوشبختی در دنیا و آخرت از زبان پیامبراکرم(ص) +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..