تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تامین اقلام اساسی دانشگاه‌ها تا پایان امسال

تامین اقلام اساسی دانشگاه‌ها تا پایان امسالبه گزارش  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ذوالفقاریزدان مهر با اعلام این خبر گفت: به منظور پیش بینی و برنامه ریزی لازم برای مدیریت و راهبری تامین اقلام اساسی مورد نیاز دانشگاه ها در سال تحصیلی جاری و جلوگیری از تاثیر منفی ناشی از بروز بحران اقلام اساسی به ویژه برنج، گوشت قرمز، روغن و شکر تلاش های گسترده ای از سوی صندوق رفاه دانشجویان و سازمان امور دانشجویان انجام شده است.

وی افزود: با پیگیری هایی که با شرکت پشتیبانی امور دام وزارت جهاد کشاورزی داشتیم، خوشبختانه در اوایل مهرماه ۱۰۰۰ تُن گوشت مورد نیاز دانشگاه های دولتی کشور را تامین و به استان ها ارسال کردند که دانشگاه‌ها در این خصوص نیاز خود را برطرف کردند.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان ادامه داد: به منظور تامین و تهیه سایر اقلام اساسی نظیر برنج، روغن و شکر نیز درجلسه ای که اخیراً با معاون وزیر و مدیر عامل شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران داشتیم ضمن توافق با شرکت مذکور اقلام مورد نیاز تامین و از طریق هر استان توزیع خواهد شد و دانشگاه‌های دولتی هر استان می‌توانند نیاز خود را تامین کنند.

وی اظهار امیدواری کرد با پیگیری هایی که از طرف صندوق رفاه دانشجویان و سازمان امور دانشجویان در خصوص تامین اقلام اساسی غذا خوری های دانشگاهیان صورت گرفت و حمایتی که شرکت های خدمات رسان از جمله: پشتیبانی امور دام و شرکت بازرگانی دولتی ایران به خوبی و شایستگی دارند مشکلی در نحوه تامین و تهیه اقلام اساسی آشپزخانه ها و دانشگاه ها وجود نخواهد داشت.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان در پایان گفت: روند تهیه و توزیع کالاهای اساسی مورد نیاز دانشگاه ها تا پایان سال تحصیلی مدیریت شده و اقلام به صورت ماهانه یا دو ماهانه بر اساس نیاز دانشگاه ها و از طریق مراکز استانی شرکت های تامین کننده به دانشگاه های هر استان اختصاص خواهد یافت و مسئولان دانشگاه ها و دانشجویان عزیز هیچ‌گونه نگرانی بابت این موضوع نداشته باشند.

انتهای پیام/

تامین اقلام اساسی دانشگاه ها در سال 97



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تامین اقلام اساسی دانشگاه‌ها تا پایان امسال»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..