تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تمدید مهلت ارسال آثار به ۲ بخش از جشنواره تئاتر فجر

تمدید مهلت ارسال آثار به ۲ بخش از جشنواره تئاتر فجربه گزارش حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی سی و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر؛ مدت زمان ثبت نام و ارائه خلاصه مقالات سمینار علمی - پژوهشی با عنوان «بررسی تئاتر ایران پس از انقلاب اسلامی» که از برنامه‌های بخش چهل سالگی انقلاب اسلامی است تا ۳۰ مهرماه تمدید شد.

متقاضیان شرکت در این سمینار می توانند، در سایت جشنواره ثبت نام و چکیده اثر خود را بارگذاری کنند.

اعلام آخرین مهلت ثبت نام در بخش نمایشنامه نویسی جشنواره تئاتر فجر

آخرین مهلت ارسال آثار در بخش نمایشنامه نویسی سی و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر ۲۰ مهرماه است.

متقاضیان شرکت در این بخش می توانند در سایت جشنواره ثبت نام و فرم ویژه همه متقاضیان را پر کرده و نمایشنامه خود را بارگذاری کنند.

سی و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر از ۲۲ بهمن تا ۴ اسفند ۱۳۹۷ با دبیری نادر برهانی مرند برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تمدید مهلت ارسال آثار به ۲ بخش از جشنواره تئاتر فجر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..