تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گوگل اسیستنت اکنون از تصاویر بزرگتر و المان‌های تعاملی جدید بهره می‌برد

گوگل قابلیت‌های بصری جدیدی را به دستیار هوشمند صوتی خود اضافه کرده است.

اگرچه گوگل اسیستنت می‌تواند به فرامین صوتی پاسخ دهد، اما احتمالاً شما برای تعامل با این دستیار هوشمند در گوشی خود همچنان از دستورات لمسی نیز استفاده می‌کنید. در حقیقت غول دنیای فناوری اشاره کرده که برای بهره بردن از نزدیک به نیمی از قابلیت‌های دستیار صوتی این شرکت از صوت و لمس استفاده می‌شود و به همین دلیل گوگل حالا از تصاویر بزرگتر و عناصر بصری بیشتری در دستیار دیجیتال مبتنی بر هوش مصنوعی خود بهره گرفته است. اگر در گوشی هوشمندتان از اسیستنت برای کنترل دستگاه‌های هوشمند خود استفاده می‌کنید، حالا می‌توانید کنترل‌های جدیدی را در این زمینه مشاهده کنید که شامل اسلایدرهایی برای تنظیم میزان روشنایی نور لامپ و نیز افزایش و کاهش حجم صدای بلندگو می‌شود.

شما همچنین می‌توانید به لطف رابط کاربری تعاملی جدید گوگل اسیستنت، هر متنی را که از این دستیار هوشمند می‌پرسید شخصی‌سازی کنید. توسعه‌دهندگان نیز می‌توانند آنچه تمایل به نمایش دادن آن در اسیستنت دارند را سفارشی‌سازی کنند. به‌عنوان مثال در حال حاضر امکان نمایش آیتم‌های استارباکس در منو وجود دارد. شبکه غذایی استارباکس حالا تصاویر بزرگ‌تری را در دستورات پخت غذا نمایش می‌دهد و فیت‌استار نیز تصاویری از نرمش‌هایی که به دنبال آن‌ها هستید را نمایش داده تا بدین ترتیب یک راهنما از چگونگی انجام نرمش‌های خاص در دسترس باشید.

افزون بر آنچه گفته شد، اگر شما از کاربران اندروید باشید اکنون می‌توانید با سوایپ کردن به بالا در صفحه اصلی اسیستنت یک دید کلی از روز خود داشته باشید. Google امیدوار است با معرفی ویژگی‌های بصری جدید در دستیار صوتی خود، کاربران بتوانند به جای جابه‌جایی میان اپلیکیشن‌های دیگر، با بهره گرفتن از دستورات صوتی کارهای بیشتری مثل تنظیم میزان نور یا مشاهده نتایج مسابقات ورزشی را با اسیستنت انجام دهند.

نظر شما در این مورد چیست؟




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گوگل اسیستنت اکنون از تصاویر بزرگتر و المان‌های تعاملی جدید بهره می‌برد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..