تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اینتل عصر امروز از جدیدترین پردازنده‌های نسل نهم خود رونمایی می‌کند

اینتل قصد دارد تا ساعاتی دیگر با برگزاری رویدادی، به‌صورت رسمی از جدیدترین پردازنده‌های نسل نهم خود رونمایی کند.

اینتل به‌تازگی طی اطلاعیه‌ای اعلام کرده است که قصد دارد رویدادی را با محوریت کامپیوترهای دسکتاپ برگزار و از جدیدترین پردازنده‌هایش رونمایی کند. این رویداد ویژه که Fall Desktop Launch Event نام‌گذاری شده، قرار است ساعت ۱۷:۳۰ عصر امروز به‌وقت تهران برگزار شود.

انتظار می‌رود که Intel طی برگزاری رویداد یادشده، از تراشه‌های جدید نسل نهم خود پرده‌برداری کند. طبق شایعات اخیر، پردازنده‌های جدید این شرکت قرار است نسل جدید و بهبودیافته‌ی پردازنده‌های ۱۴ نانومتری باشند؛ گفتنی است اینتل اخیرا اعلام کرده که تولید تراشه‌های ۱۰ نانومتری Cannon Lake را تا سال ۲۰۱۹ به‌تعویق انداخته است.

مقاله‌های مرتبط:

طبق انتظارات، این شرکت به‌احتمال بسیار زیاد طی رویداد امروز عصر از مدل جدید پردازنده‌های Core i7 ،Core i5 و Core i9 به‌عنوان جدیدترین پردازنده‌های نسل نهم، رونمایی خواهد کرد.

بر اساس برخی اطلاعات فاش‌شده، پردازنده‌ی i9-9900K قرار است برچسب قیمت ۵۲۹.۹۹ دلاری را یدک بکشد؛ در ضمن گفته می‌شود که پردازنده‌های i7-9700K و i5-9600K به‌ترتیب قیمتی معادل ۳۹۹.۹۹ دلار و ۲۷۹.۹۹ دلار خواهند داشت. کاربران می‌توانند از هم‌اکنون پردازنده‌های جدید اینتل را در وب‌سایت B&H پیش‌خرید کنند. تاکنون جزئياتی در ارتباط با تاریخ عرضه‌ی این پردازنده‌ها به بازار، اعلام نشده است.

در ادامه توجه شما را به توییت صفحه‌ی Intel News در توییتر جلب می‌کنیم:

الان بهترین زمان برای خرید کامپیوترهای دسکتاپ است! در تاریخ ۸ اکتبر ۲۰۱۸ ساعت ۱۰ صبح به‌وقت منطقه‌ی زمانی شرقی (مصادف با ۱۶ مهرماه ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۳۰ عصر به‌وقت تهران) به پخش زنده‌ی ما بپیوندید.

پردازنده‌ی نسل نهمی Core i9 احتمالا نخستین نسل از پرچمدارهای i9 اینتل خواهد بود که برای اجرای تسک‌ها، از ۸ هسته و ۱۶ ترد استفاده می‌کند. طبق شایعات اخیر، این پردازنده‌ی جدید در کنار موارد یادشده قرار است دارای ۱۶ مگابایت کش L3 و تراشه‌ی گرافیکی UHD 620 اینتل باشد. گفته می‌شود که پردازنده‌های Core i7 و Core i5 نسل نهم، به‌ترتیب از ۸ هسته و ۸ ترد و ۶ هسته و ۶ ترد بهره‌مند هستند.

زومیت به‌محض رونمایی اینتل از پردازنده‌های جدیدش، خبر مرتبط به آن را پوشش خواهد داد؛ پس از اگر جزو علاقه‌مندان به دنیای کامپیوتر هستید، عصر امروز زومیت را دنبال کنید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اینتل عصر امروز از جدیدترین پردازنده‌های نسل نهم خود رونمایی می‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..