تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اعزام ۶۰۰۰ دانش آموز گلستانی به راهیان نور

ساعت: 10:07 منتشر شده در مورخ: 1397/07/16 شناسه خبر: 1416232

مسئول بسیج دانش آموزی گلستان از اعزام ۶۰۰۰ دانش آموز مقطع متوسطه در سال جاری به اردوی راهیان نور خبرداد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به  نقل از کلاس بیست؛ عبدالرضا برگزار امروز در گفتگو با خبرنگاران استان اظهار کرد: یک هزار و 500 دانش آموز دختر در مرحله نخست به غرب کشور اعزام می شوند که امروز آغاز رسمی آن از آق قلا انجام شده است.

وی با بیان اینکه اعزام اسمال نیز در سه مرحله انجام می شود، افزود: در آبانماه نیز یک هزار  500 دانش آموز دختر به مناطق جنوب کشور و در مرحله سوم 3000 دانش آموز پسر متوسطه در بهمن ماه به مناطق عملیاتی جنوب اعزام خواهند شد .

مسئول بسیج دانش آموزی گلستان تصریح کرد: 550هزار نفر دانش آموز در دفاع مقدس حضور داشتند که ثمره آن 36 هزار  شهید دانش آموز است.

برزگر بیان کرد: اعزام راهیان نور، بهترین بستر انتقال  مفاهیم ارزشی انقلاب فرهنگ ارزشمند دفاع مقدس است.

این مقام مسئول راهیان نور را بزرگترین حرکت فرهنگی  دانست و تصریح کرد: زنده نگه  داشتن یاد و خاطره شهدا ، انتقال فرهنگ دفاع مقدس  و مفاهیم ارزشی انقلاب همچون گرامیداشت ایثار و مقاومت رزمندگان از مهمترین اهداف این اعزام است.

مسئول ببسیج دانش آموزی گلستان در خاتمه گفت: در سال گذشته 6500 دانش آموز دختر و پسر به مناطق عملیات غرب و جنوب کشور اعزام شدند .

گفتنی است؛ 71 نفر از دختران دانش آموز مقطع متوسطه دوم شهرستان آق قلا با 2 اتوبوس به همراه 6 نفر از مدیران ومعاونین مدارس با برگزاری مراسمی از یادمان شهدای گمنام آق قلا به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام شدند.

انتهای پیام/

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اعزام ۶۰۰۰ دانش آموز گلستانی به راهیان نور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..