تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خودکشی سوژه‌ی یک مستند شد

مستندی با محوریت خودکشی متقاضی جشنواره‌ی سینما حقیقت شد.

به گزارش ایسنا، میکائیل دیانی کارگردان مستند اجتماعی «اعتراض خاموش» درباره این اثر گفت: این مستند نیمه بلند اجتماعی به موضوع خودکشی و وضعیت آن در ایران و بحران خودکشی‌ها میپردازد و چهار روایت از چهار خودکشی را به تصویر کشیده است.

او همچنین با اشاره به روند ساخت این اثر مستند اظهار کرد: ساخت این مستند یک سال زمان برده است و با کار پژوهشی و آماری همراه بوده است که در تابستان امسال تکمیل شد و پس از چند اکران خصوصی برای کارشناسان و اهالی رسانه، تدوین نهایی آن برای شرکت در جشنواره «سینما حقیقت» آماده شده است.

دیانی در پایان خاطرنشان کرد: اولین اکران عمومی مستند «اعتراض خاموش» در جشنواره سینماحقیقت امسال خواهد بود و احتمالا با توجه به برخی از حساسیت‌های پیرامون موضوع این اثر؛ بعد از آن هم بیشتر در جمع‌های تخصصی اکران خواهد شد.

به گزارش ایسنا، این مستند پس از انتخاب از سوی هیات انتخاب جشنواره‌ی فیلم حقیقت، نمایش‌اش در این رویداد قطعی خواهد شد.

انتهای پیام 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خودکشی سوژه‌ی یک مستند شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..