تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توصیه مهم به شجاع خلیل زاده؛ مراقب حرکات منشوری داخل زمین باش!!

شجاع خلیل زاده باید مراقب حرکات منشوری خود در بازی مقابل السد باشد که ممکن است مشکل ساز شود

توصیه به خلیل زاده؛ نکنید از این کارها

شجاع خلیل زاده در بازی با السد یارگیری فشرده‌ای با بغداد بونجاح داشت و این فشردگی ظاهرا در برخی موارد از حد گذشته بود.

آنطور که از اعتراض بغداد به داور و البته واکنش‌های بعد از بازی مشخص بود، ظاهرا خلیل‌زاده برای به هم ریختن اعصاب بغداد یکسری کارهای منشوری هم انجام داده؛ آنچه که اگر درست باشد واقعا جای ذوق و شوق ندارد.

حالا کاری به جنبه‌های اخلاقی ماجرا نداریم، اما یک لحظه تصور کنید یکی از5داور حاضر در زمین این رفتارهای شجاع را می‌دید و او در یکی از حساس‌ترین بازی‌های تاریخ پرسپولیس یک کارت قرمز ناقابل دریافت می‌کرد؛ آیا واقعا این ضایعه می‌توانست قابل جبران باشد؟

یادمان باشد در بازی رفت گروهی هم درگیری‌های فردی شجاع با بغداد آغازگر درخشش این بازیکن بود. بالاغیرتا بیایید در بازی برگشت از این کارها نکنید. شما در زمین زور بردن این تیم را دارید.

گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: isport.ir




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توصیه مهم به شجاع خلیل زاده؛ مراقب حرکات منشوری داخل زمین باش!!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..