تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آقای فتحی! حسینی واقعا مجیدی را الگویش کند؟

۷۸۱۹۱۲

۳۴۳۰ بازدید

سرپرست باشگاه استقلال حمله شدیدی به حسینی کرده است.

خبرآنلاین: در اینکه سیدحسین حسینی راه اشتباهی را برای نشان دادن اعتراضش انتخاب کرد، شکی نیست. او در دو فصل گذشته همواره احساسی عمل کرده و با رفتارهای خود گاها تیم را به حاشیه کشیده است. بعد از حرف های اخیر او فتحی سرپرست استقلال که ظاهرا با فرهاد رابطه دوستی برقرار کرده، خطاب به این بازیکن گفته مجیدی را الگوی خود کند.

البته اگر فتحی کمی از گذشته خبر داشت، احتمالا این حرف را نمی زد چون اگر سیدحسین حسینی، فرهاد را الگوی خود کند اتفاقا نیم فصل باید از استقلال جدا شود! مجیدی در یک برهه تیم را با وجود نیاز مبرم به او، ترک کرد. بعدها مظلومی و فتح الله زاده سرمربی و مدیرعامل وقت استقلال گفتند اصلا موافق جدایی اش نبوده اند.

مجیدی در یک برهه هم با وجود داشتن قرارداد حرفه ای با استقلال، بدون هماهنگی مسئولان خداحافظی کرد. اگر این اتفاق خارج از ایران می افتاد، بی شک باشگاه از او شکایت می کرد. مثلا تصور کنید آیا مجیدی در الغرافه به خود اجازه می داد، سرخود خداحافظی کند؟ وقتی بازیکنی قرارداد بسته باید تا روز آخر پایبند به آن باشد. در هر صورت فتحی اطلاعات فوتبالی خوبی ندارد و ظاهرا زمان می برد تا کم کم با فضای فوتبال آشنا شود!




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آقای فتحی! حسینی واقعا مجیدی را الگویش کند؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..