تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازدید فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ از پشت صحنه «پرونده مستند»

بازدید فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ از پشت صحنه «پرونده مستند»به گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ابوالقاسم ناصری مدیر تولید  شبکه مستند سردار حسین رحیمی فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ و سردار علیرضا لطفی رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از پشت صحنه «پرونده مستند» بازدید کردند.

در جریان این بازدید سردار رحیمی بر تعامل سازنده پلیس با تلویزیون به خصوص شبکه مستند ابراز رضایت کرد و افزود: «پرونده مستند» برنامه اثرگذاری است که رسالتش آگاه سازی جامعه و شناخت بیشتر مردم در خصوص جرائم است و از این طریق به کاهش جرائم کمک می کند.

وی افزود: پليس درخلال مبارزه و مقابله با مظاهر جرم، از طريق بسیج رسانه‌ها و ارائه آموزش‌‎های  همگانی هزينه‌های وقوع جرم را کاهش می‌دهد.

شبکه مستند امشب در تازه‌ترین قسمت از برنامه «پرونده مستند» که به مناسبت هفته «ناجا» با حال و هوای ویژه پخش می شود، بخش هایی از این بازدید را روانه آنتن می کند.

گفت و گو با سردار رحیمی و پخش بخشهایی از قسمتهای گذشته « پرونده مستند» از دیگر بخشهای برنامه امشب خواهد بود.

این برنامه دوشنبه‌ها ساعت ۲۲:۳۰ از شبکه مستند پخش می‌شود و بازپخش آن سه شنبه‌ها ساعت ۱۰:۳۰ خواهد بود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازدید فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ از پشت صحنه «پرونده مستند»»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..