تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ارکستر ملی با محمد اصفهانی روی صحنه می‌رود

به گزارش حوزه موسیقی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  ارکستر ملی ایران به رهبری فریدون شهبازیان و خوانندگی محمد اصفهانی با اجرای ویژه آئینی با عنوان حدیث سرفرازی ۲۱ مهر ماه ساعت ۱۹ در تالار وحدت روی صحنه می‌رود.

ارکستر ملی با محمد اصفهانی روی صحنه می‌رود

در اجرای این قطعات؛ «سر افرازی» از حمید شاهنگیان، «سوگ» و «معصومیت» از فریدون شهبازیان، «غنچه افسرده»، «فریاد تنهایی» و «فرصت بدرود» از محمد اصفهانی، «شور آفرین» از حسین دهلوی، دو نغمه بختیاری از روح اله خالقی، «چنگ و نی» از محمد بیگلرپور و «دیده بگشا» از علی کهن دیری، به دست هنرمندان ارکستر نواخته می‌شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ارکستر ملی با محمد اصفهانی روی صحنه می‌رود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..