تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رشد ۵ درصدی صدور پروانه اکتشافی در هرمزگان طی ۶ ماهه اول سال/ ۱۱ فقره پروانه بهره برداری صادر شد

معاون امور معادن و صنایع معدنی سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان با اشاره به رشد ۵ درصدی صدور پروانه اکتشاف در ۶ ماهه نخست سال ۹۷ نسبت به سال گذشته افزود: ۲۳ فقره پروانه اکتشاف در ۶ ماهه ابتدایی سال جاری صادر شده است.

به گزارش شمانیوز: ابراهیم سعدینی گفت: در شش ماهه نخست سال ۹۷ شاهد رشد صدور مجوز‌های صادره در بخش معدن بوده‌ایم.

ابراهیم سعدینی اظهار داشت: در بخش گواهی کشف، شاهد رشد ۲۵۰ درصدی صدور گواهینامه اکتشاف معادن نسبت به ۶ ماهه نخست سال ۹۶ بوده‌ایم که از لحاظ ذخیره قطعی کشف شده رشد ۱۰۰۰ درصدی و از لحاظ هزینه عملیات اکتشاف شاهد رشد ۶۴ درصدی در شش ماهه نخست سال جاری بوده‌ایم.

سعدینی در ادامه به پروانه بهره‌برداری معادن پرداخت و افزود: در مدت یاد شده ۱۱ فقره پروانه بهره‌برداری معادن صادر شده که نسبت به مدت مشابه رشد ۲۲ درصدی داشته است.

وی اضافه کرد: هم اکنون تعداد ۱۱۳ محدوده دارای پروانه اکتشاف، ۲۶ معدن دارای گواهی کشف و ۲۵۶ معدن دارای پروانه بهره‌برداری در هرمزگان با ذخایر افزون بر یک و نیم میلیارد تن وجود دارد.

منبع:معدن نیوز




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رشد ۵ درصدی صدور پروانه اکتشافی در هرمزگان طی ۶ ماهه اول سال/ ۱۱ فقره پروانه بهره برداری صادر شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..