تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ابتکار جدید بی ام و؛ ثابت ماندن لوگو در مرکز چرخ

بی‌ام‌و از لوگوی ثابت در نسل جدید سری 3 استفاده می‌کند. سال‌ها قبل، رولزرویس از چنین ابتکاری در رینگ‌های محصولات خود استفاده کرده بود.

نسل جدید سری 3 با مجموعه‌ای از ویژگی‌های جدید برای خانواده بی‌ام‌و (BMW) معرفی شده است. از جمله این امکانات می‌توان به دستیار هوشمند برای کنترل ارتفاع، فناوری iDrive 7.0 و بسیاری قابلیت‌های دیگر اشاره کرد؛ آپشن‌های جدید، بی‌ام‌و G20 سری 3 را به عنوان یکی از پیشرفته‌ترین خودروهای باواریا مطرح می‌کند که تاکنون ساخته شده است.

با این حال یکی از ویژگی‌هایی که چندان مورد توجه قرار نگرفت، لوگوی مرکزی خودمستقیم‌شونده چرخ (کلاهک گریس‌خور چرخ) است. البته این اولین باری نیست که یکی از خودروسازان بزرگ جهان از چنین قابلیتی در محصولات خود استفاده می‌کند، رولزرویس (Rolls-Royce) نیز این کار را در برخی محصولات خود انجام می‌دهد؛ اما بکارگیری این ویژگی در بی‌ام‌و سری 3، نشان دهنده توجه بسیار زیاد مهندسان خودروساز باواریا به جزئیات است.

BMW 3 Series G20 / بی‌ام‌و سری 3 G20

لوگوی مرکزی خودمستقیم‌شونده چرخ با داشتن حالت تعادل مرکز چرخ به حفظ نماد BMW کمک می‌کند. بر این اساس، لوگوی مخصوص بی‌ام‌و با پروانه‌های سفید و آبی، در هنگام رانندگی با چرخ حرکت نمی‌کند و ثابت باقی می‌ماند. بر خلاف روش رولزرویس که دارای دیواره محافظی در مقابل کلاهک مرکزی چرخ است، در بی‌ام‌و سری 3 فرد می‌تواند واقعاً لوگوی مرکزی را با دست بچرخاند. 

بی ام و لوگو

مقاله‌های مرتبط:

بی‌ام‌و می‌گوید کلاهک توپی چرخ در دو اندازه تولید می‌شود؛ بنابراین برای همه خودروهای بی‌ام‌و مجهز به رینگ‌های آلیاژی اصلی، مناسب است.

شیوه نصب کلاهک مرکزی چرخ بسیار ساده است؛ کلاهک ثابت می‌تواند به راحتی با رینگ‌های مختلف سازگار شود. علاوه بر این، کلاهک توپی دوار را می‌توان دوباره جایگزین کرد. مجموعه کامل کلاهک مرکزی خودمستقیم‌شونده چرخ بی‌ام‌و با قیمت ۱۰۲ دلار برای خریداران در اروپا عرضه خواهد شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ابتکار جدید بی ام و؛ ثابت ماندن لوگو در مرکز چرخ»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..