تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«لوله»‌ از فردا در تالار «مولوی»

نمایش دانشگاهی «لوله» از فردا در تالار مولوی به صحنه می‌رود.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی مرکز تئاتر مولوی، نمایش «لوله» به نویسندگی و کارگردانی علیرضا اجلی از ١٦ مهر ماه ساعت ١٨ در این مرکز به روی صحنه خواهد رفت.

محمدرضا آبادی، ارغوان راستی، ابراهیم عبدی، مصطفی عطری، زهرا فضل اله، یاسمن وفایی، حسین یوسفی در نمایش «لوله» به ایفای نقش می‌پردازند.  

 علاوه بر این، آتنا قیدی (دستیار کارگردان و برنامه‌ریز) ، نوشین صفری (منشی صحنه) ، مجتبی شاملو(مدیر صحنه) ،عرفان فرشی زاده (آهنگساز و طراح صدا) ، یاسمن حسین پور(دستیار آهنگساز) ، بهرام حاجی جعفری(طراح افکت) ، معصومه جاوید(طراح گریم) ، شهره شاهی سوندی ( مجری گریم)، شایان کیانی(طراح پوستر و بروشور) در این نمایش همکاری می‌کنند.

نمایش «لوله» که  در بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی حضور پیدا کرد تا ٤ آبان ماه در سالن اصلی مرکز تئاتر مولوی به روی صحنه خواهد بود.

علاقه‌مندان برای خرید بلیت و تماشای این نمایش می‌توانند از سایت تیوال و یا به صورت حضوری (به غیر از شنبه ها) در گیشه‌ی  مرکز تئاتر مولوی واقع در خیابان انقلاب، ابتدای خیابان شانزده آذر، شماره شانزده، جنب کلینیک دانشگاه تهران، سالن اصلی باشگاه دانشجویان دانشگاه تهران اقدام به تهیه بلیت کنند.

انتهای پیام 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««لوله»‌ از فردا در تالار «مولوی»»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..