تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اسپال 1 - اینتر 2/تداوم روند پیروزی های نراتزوری با درخشش کاپیتان ایکاردی

اینتر در روز خوب مهاجم آرژانتینی اش با دست پر به میلان بازگشت و اسپال را شکست داد.

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،تیم فوتبال اینتر میلان در چارچوب رقابتهای هفته هشتم سری آ ایتالیا، مهمان تیم اسپال بود که موفق شد به روند پیروزی هایش ادامه دهد و با نتیجه دو بر یک حریف را مغلوب کند.

مائورو ایکاردی کاپیتان و ستاره آرژانیتنی نراتزوری هر دو گل این تیم را در دقایق 14 و 78 به ثمر رساند و تک گل میزبان را آلبرتو پولاسچی بازیکن تعویضی اسپال در دقیقه 72 به ثمر رساند. ضمن آنکه اسپال یک پنالتی در دقیقه 72 به دست آورد که میرکو آنتوناچی آن را از دست داد و توپ را به کنار دروازه زد.

شاگردان اسپالتی که روزهای خوبی را سپری می کنند، با کسب پنجمین پیروزی پیاپی خود در سری آ ، 16 امتیازی شدند و پس از یوونتوس و ناپولی در رتبه سوم جدول قرار دارند.اسپال نیز با 9 امتیاز چهاردهم است.

بیشتر بخوانید:ناپولی 2 - ساسولو 0/شاگردان آنچلوتی رتبه دوم را حفظ کردند

جنگ صدرنشینی لیورپول و سیتی در آنفیلد/اینتر و میلان در پی تداوم روند پیروزی

تسخیر لندن به دست مسی و یاران/ بازگشت اینتر و پیروزی لحظه آخری شاگردان آنچلوتی مقابل لیورپول

انتهای پیام/

پیروزی اینتر مقابل اسپال



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اسپال 1 - اینتر 2/تداوم روند پیروزی های نراتزوری با درخشش کاپیتان ایکاردی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..