تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تدوین کتاب رزم‌واره فرهنگی عشایر در اردبیل کلید می خورد

ساعت: 19:45 منتشر شده در مورخ: 1397/07/15 شناسه خبر: 1416294

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل گفت: کتاب رزم‌واره فرهنگی عشایر اردبیل در دست تدوین است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سبلان‌ما، علی واحد بعد از ظهر امروز در جلسه تشریح برنامه‌های هفته دفاع مقدس و تدوین کتاب رزم‌واره فرهنگی عشایر در اردبیل اظهار داشت: اهمیت به اهداف دفاع مقدس و تبیین آرمان‌ها و ارزش‌های این حرکت ارزشمند و معنوی یک لازمه اساسی و ضروری است که باید از تمام ابزارها و امکانات در این زمینه استفاده شود.

وی با اشاره به این که سالانه 30 عنوان کتاب با موضوع دفاع مقدس در استان اردبیل به چاپ می‌رسد بیان کرد: این مسئله نمود اهمیت دفاع مقدس در جامعه است که در این زمینه در تلاش هستیم با کیفی‌سازی کتاب تاثیرگذاری مخاطب را به حد اعلی رسانده و با رفع مشکلات موجود در این زمینه به اهداف خود جامه عمل بپوشانیم.

 مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل گفت: نقش عشایر غیور در دفاع مقدس از دفع متجاوزان نیز در هشت سال دفاع مقدس بسیار حائز اهمیت است که تدوین این کتاب با هدف تبیین این رشادت‌ها و دلاورمردی‌های قشر غیور و زحمتکش عشایر است که در حال حاضر به صورت جامع در دست تدوین است و امیدواریم امسال به پایان برسد.

واحد اظهار کرد: در تلاش هستیم در چاپ کتاب با محوریت دفاع مقدس کیفی‌سازی کتاب‌ها و تاثیرگذاری بیشتر بر روی مخاطبان را اولویت قرار دهیم که در این زمینه نیز برنامه‌ریزی‌های مناسبی داشتیم و تلاش بر این است که برنامه‌های ما با همین محور همچنان ادامه داشته باشد تا خروجی مطلوب را به دست آوریم.

وی تصریح کرد: در هفته دفاع مقدس سه عنوان کتاب با محوریت دفاع مقدس رونمایی شد و 250 برنامه فرهنگی برگزار شد که از جمله محوری‌ترین آن می‌توان به اجرای رزمایش رزمی و فرهنگی، برگزاری یادواره شهدا، دیدار با خانواده شهدا، حضور پرشور در رژه نیرو‌های مسلح اشاره کرد.

 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تدوین کتاب رزم‌واره فرهنگی عشایر در اردبیل کلید می خورد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..