تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جهانبخش، قدوس و سردار در برترین لیگ‌های اروپا/ لژیونرهای ایرانی از منظر رنکینگ یوفا

لژیونرهای فوتبال ایران در سال جدید شرایط متفاوتی پیدا کردند، برخی به لیگ‌های تازه‌ای مثل فرانسه و انگلستان رفتند، برخی در تیم‌هایشان ماندند و برخی دیگر هم به ایران بازگشتند.

جهانبخش، قدوس و سردار در برترین لیگ‌های اروپا/ لژیونرهای ایرانی از منظر رنکینگ یوفا

سال 2018 برای فوتبال ایران از نظر ترنسفر بازیکن سال متفاوتی بود. بازیکنانی زیادی، ملی پوش و غیرملی پوش به لیگ های مختلف خارجی سفر کردند، از اندونزی و مالزی در آسیای شرقی تا انگلستان و فرانسه که در بالاترین سطح فوتبال باشگاهی جهان هستند لژیونرهای ایرانی پراکنده شده اند. امسال البته در لیگ اسپانیا و آلمان بازیکن ایرانی حضور ندارد اما همانطور که گفته شد پراکندگی حضور بازیکنانی ایرانی در جهان فوتبال به مراتب بیشتر از قبل است. در اینجا نگاهی داریم به وضعیت لژیونرهای ایرانی از نظر رنکینگ و سطح کیفی لیگ های اروپایی.

رنکینگ لیگ های اروپایی

یوفا چند روز قبل رنکینگ لیگ های اروپایی را اعلام کرد که براساس آخرین رنکینگ رتبه بندی لیگ های اروپایی به این شکل است: 1-لالیگا اسپانیا، 2- سری آ ایتالیا، 3- لیگ برتر انگلستان، 4-بوندس لیگا آلمان، 5-لیگ1 فرانسه، 6-لیگ روسیه، 7-لیگ پرتغال، 8-لیگ اوکراین، 9- لیگ بلژیک، 10 لیگ ترکیه و...

بر این اساس و با توجه به اینکه لیگ ایتالیا در آخرین رده بندی جای لیگ انگلستان را در رتبه دوم گرفته است این نکته وجود دارد که ایران در هیچکدام از دو لیگ فوتبال برتر باشگاهی اروپا نماینده ای ندارد. در اینجا نگاهی داریم به موقعیت بازیکنان ایرانی از منظر رنکینگ لیگ های باشگاهی:

1- علیرضا جهانبخش (برایتون-لیگ برتر انگلستان)

لیگ برتر انگلستان که تا قبل از آخرین رده بندی در رده دوم بهترین لیگ های اروپایی بود امسال یک ستاره ایرانی را در خود دارد. علیرضا جهانبخش وینگر سرعتی تیم ملی و آقای گل لیگ هلند امسال در برایتون و لیگ برتر انگلستان توپ می زند.

2- سامان قدوس (آمیان- لیگ 1 فرانسه)

سامان قدوس با پیوستن به آمیان در لیگ1 فرانسه اولین ایرانی لقب گرفت که در بالاترین سطح فوتبال فرانسه بازی می کند. لیگ1 فرانسه در رتبه پنجم بهترین لیگ های اروپایی قرار دارد و سامان بعد از جهانبخش از این نظر در رتبه دوم است.

3- سردار آزمون(روبین کازان- لیگ روسیه)

شاید عجیب باشد اما لیگ فوتبال روسیه در رده ششم بهترین لیگ های اروپایی در حال حاضر قرار دارد و سردار آزمون مهاجم تیم ملی ایران نیز در این لیگ و تیم روبین کازان بازی می کند.

4-امیر عابدزاده(ماریتیمو-لیگ پرتغال)

لیگ پرتغال هفتمین لیگ برتر در میان لیگ های اروپایی است. امیر عابدزاده دروازه بان ملی پوش ایرانی نیز با حضور در ماریتیموی این کشور امسال در لیگ رده هفتم رنکینگ یوفا بازی می کند.

5- کاوه رضایی(بروژ)، امید نورافکن، علی قلی زاده(شارلوا) مرتضی پورعلی گنجی(اوپن)(لیگ بلژیک)

چهار بازیکن ایرانی در رقابت های لیگ بلژیک به نام ژوپیترلیگ حضور دارند. در آخرین رنکینگ یوفا لیگ بلژیک در رتبه نهم قرار دارد.

6-وحید امیری، سیدمجید حسینی(ترابزون- ترکیه)

لیگ کشور ترکیه به نام سوپرلیگ نیز در رتبه دهم بهترین لیگ های اروپایی از نظر یوفا قرار گرفته است. سیدمجید حسینی و وحید امیری دو ملی پوش ایرانی در این فصل در تیم ترابزون از لیگ ترکیه بازی می کنند.

7-صادق محرمی (کرواسی- دیناموزاگرب)

لیگ کشور کرواسی در رده شانزدهم بهترین لیگ های اروپایی قرار دارد. صادق محرمی مدافع راست ملی پوش ایران در این فصل در تیم دیناموزاگرب کرواسی بازی می کند.

8-رضا قوچان نژاد (آپوئل - قبرس)

رضا قوچان نژاد مهاجم سابق تیم ملی که از رقابت های ملی خداحافظی کرده است در حال حاضر در لیگ قبرس و تیم آپوئل نیکوزیا قبرس بازی می کند. لیگ قبرس در رده هجدهم بهترین لیگ های اروپایی قرار دارد.

9-فرشاد احمدزاده (شلاسک وروتسواف- لهستان)

فرشاد احمدزاده نیز در ابتدای این فصل به تیم شلاسک وروتسواف در کشور لهستان رفت. لیگ کشور لهستان در رده بیست و دوم بهترین لیگ های باشگاهی اروپا قرار دارد.

10-علیرضا حقیقی( سوندسوال -سوئد)

دروازه بان تیم ملی ایران در رقابت های جام جهانی 2014 در لیگ فوتبال سوئد و تیم سوندسوال حضور دارد. این لیگ در رتبه بیست و سوم قرار دارد.

11- سوشا مکانی( میوندال- نروژ)

سوشا مکانی دروازه بان سابق پرسپولیس در حال حاضر در تیم میوندال در لیگ نروژ حضور دارد و این لیگ در رتبه بیست و چهارم قرار دارد.

لینک کوتاه: http://newsfa.ir/news/603445

عکس های اینستاگرامی عکس نوجوانی بهرام رادان عکس نوجوانی بهرام رادان جواهرات من....جواهرات من.... سحرقریشی-اینستاگرام - instagramسحرقریشی-اینستاگرام - instagram عکسهای اینستاگرامی علیرضا حقیقیعکسهای اینستاگرامی علیرضا حقیقی عکسهای اینستاگرامی طناز طباطباییعکسهای اینستاگرامی طناز طباطبایی عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان

کوتاه و خواندنی

قانون مورفی در سال 1949 در پایگاه نیروی هوایی ادوارز شکل گرفت. سرگرد ادوارد مورفی مهندس هوافضا بود که روی یک پروژه کار می‌کرد. در یکی از سخت‌ترین آزمایش‌های پروژه یک تکنسین سیم‌ها را برعکس وصل کرد و آ...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جهانبخش، قدوس و سردار در برترین لیگ‌های اروپا/ لژیونرهای ایرانی از منظر رنکینگ یوفا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..