تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اجرای طرح کاداستر در270 هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان زنجان

ساعت: 15:51 منتشر شده در مورخ: 1397/07/15 شناسه خبر: 1416240

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان خبرداد؛

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان با به اجرای طرح کاداستر در زنجان گفت: طرح کاداستر در270 هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان زنجان اجرا شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جمال انصاری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به وضعیت اجرای طرح کاداستر(حدنگاری) اراضی کشاورزی استان اظهار کرد: در حال حاضر طرح کاداستر در سطح 270 هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان معادل34 درصد اراضی در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه در صورت همکاری کشاورزان این سطح تا پایان سال آتی عملیاتی می شود بیان کرد: اعتبار مورد نیاز برای اجرای پروژه‌های جاری کاداستر اراضی کشاورزی در استان زنجان را 124 میلیارد ریال بوده است.

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان خاطر نشان کرد: تاکنون مبلغ 52 میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی به این پروژه‌ها تزریق شده و برای اتمام پروژه‌ها بالغ بر 72 میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است. 

وی خاطرنشان کرد: در راستای اجرای طرح کاداستر در حال حاضر عکسبرداری هوایی 800 هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان زنجان توسط سازمان نقشه برداری طی سال های 97‌-96 انجام گرفته و قرارداد تهیه ارتوفتو از این تصاویر نیز منعقد شده است. 

انصاری تثبیت مالکیت اراضی کشاورزی، برنامه ریزی برای مدیریت یکپارچه اراضی، مدیریت بهینه اراضی کشاورزی و اراضی ملی، ساماندهی و تعیین تکلیف اراضی تصرفی سنواتی و اختلافی، صدور اسناد مالکیت اراضی کشاورزی، شناسنامه دار کردن اراضی کشاورزی و فراهم شدن بستر پایش و جلوگیری از تغییر کاربری اراضی کشاورزی را از جمله اهداف اجرای طرح کاداستر اراضی کشاورزی دانست.

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان افزود: بسترسازی برای تعیین الگوی کشت، بهره برداری بهینه و افزایش تولید محصولات کشاورزی، برنامه‌ریزی به منظور یکپارچه سازی اراضی از اهداف اجرای این طرح است.

وی افزایش بهره وری در بخش کشاورزی، بسترسازی برای تحقق اهداف دولت الکترونیک در بخش کشاورزی، امکان صدور کارت هوشمند برای بهره برداران اراضی کشاورزی و بسترسازی ارتقای حفاظت از محیط زیست را از دیگر اهداف اجرای طرح کاداستر اراضی کشاورزی برشمرد. 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اجرای طرح کاداستر در270 هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان زنجان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..