تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۵ قاچاقچی مواد مخدر در اردبیل دستگیر شدند

ساعت: 16:26 منتشر شده در مورخ: 1397/07/15 شناسه خبر: 1416251

فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل از دستگیری ۵ نفر از قاچاقچیان مواد مخدر در یک عملیات در اردبیل خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سبلان‌ما، سردار حسین عبدی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در یک عملیات پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اردبیل یک باند بزرگ واردکننده مواد مخدر به استان شناسایی و متلاشی شد.

وی بیان کرد: این باند مدتی بود تحت نظارت و مراقبت بود به طوری که براساس بررسی‌ها و تحقیقات انجام شده اعضای باند به استان‌های جنوبی کشور مراجعه کرده و با خریداری مواد آن را به استان وارد می‌کردند که پس از شناسایی اقدام به انهدام این باند و دستگیری اعضای آن کردیم.

فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل از شناسایی و کشف 150 کیلوگرم تریاک از این باند خبر داد و گفت: اعضای اصلی این باند که از استان‌های فارس و اردبیل هستند دستگیر و وسیله نقلیه مورد استفاده این باند که 2 دستگاه خودرو برای حمل مواد مخدر، توقیف شد.

سردار عبدی افزود: بررسی آمارها و شاخص‌ها در حوزه تامین امنیت و آرامش در سطح استان و مبارزه با مخلان نظم و امنیت در استان بیانگر تلاش و همت مضاعف این نیرو در استان بوده که انتظار می‌رود این تلاش‌ها ادامه داشته باشد.

وی با اخطار و هشدار جدی به سوداگران مرگ گفت: با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر و سایر نیروهای اطلاعاتی و امنیتی به صورت شبانه‌روزی با این افراد مبارزه کرده و مجازات‌های جدی در انتظار این افراد است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۵ قاچاقچی مواد مخدر در اردبیل دستگیر شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..