تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توافق سازمان فضایی و دانشگاه امیرکبیر برای پرتاب ۳ ماهواره/ ماهواره امیرکبیر به زودی برای پرتاب تحویل داده می‌شود

رئیس‌ دانشکده‌ هوا و فضای‌ دانشگاه امیرکبیر‌ خبر داد؛

توافق سازمان فضایی و دانشگاه امیرکبیر برای پرتاب ۳ ماهواره/ تا چند هفته آینده ماهواره امیرکبیر برای پرتاب تحویل داده می‌شودمانی گفت: طبق توافق‌نامه سازمان فضایی و دانشگاه امیرکبیر، ۳ ماهواره برای پرتاب آماد شده است. به گزارش خبرنگار حوزه فن‌آوری‌ گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمود مانی‌ رئیس‌ دانشکده‌ هوا و فضا دانشگاه امیرکبیر‌ در نشست‌ تخصصی‌ ماهواره پیام‌ که در دانشگاه امیرکبیر‌ در حال برگزاری است‌، گفت: سال 86 با توافق‌نامه‌ای میان دانشگاه و سازمان فضایی‌ کار ساخت 3 ماهواره‌ آغاز شد. کار ساخت 3 ماهواره به پایان رسیده است

رئیس‌ دانشکده‌ هوا و فضای‌ دانشگاه امیرکبیر با بیان اینکه کار ساخت این ماهواره‌ها به پایان رسیده است، اظهار کرد: تا چند هفته آینده ماهواره‌های دانشگاه امیرکبیر‌ برای پرتاب تحویل سازمان فضایی‌ داده‌‌ می‌شوند.

وی با بیان اینکه در قالب تفاهم‌نامه دانشگاه و سازمان فضایی فعالیت‌های خوبی انجام گرفته‌ است، گفت: راه‌اندازی پژوهشکده‌، اتاق تمیز‌ و ساخت تجهیزات مناسب برای ماهواره‌ها انجام گرفته است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توافق سازمان فضایی و دانشگاه امیرکبیر برای پرتاب ۳ ماهواره/ ماهواره امیرکبیر به زودی برای پرتاب تحویل داده می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..