تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رادیو اربعین برای چهارمین سال راه‌اندازی می‌شود

رادیو اربعین برای چهارمین سال راه‌اندازی می‌شودبه گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مراسم راه‌اندازی رادیو اربعین که چهارمین سال خود را تجربه می‌کند، روز چهارشنبه (۱۸ مهر ماه) با حضور معاون صدا و با دعوت از برخی مسئولان کشوری برگزار می‌شود.

رادیو اربعین با حضور حمیدرضا شاه‌آبادی (معاون صدا) در روز چهارشنبه (۱۸ مهر ماه) به صورت رسمی روی موج ۹۵.۵ مگاهرتز آغاز به کار می‌کند.

مراسم افتتاحیه چهارمین سال راه‌اندازی رادیو اربعین با دعوت از برخی مسئولان کشور، از ساعت ۱۴ تا ۱۶ در استودیوی شماره یک ساختمان شهدای رادیو برگزار می‌شود.

رادیو اربعین در تاریخ ۲۳ آبان سال ۹۴، در راستای پاسداشت اجتماع بزرگ اربعین در کربلای معلی و با هدف اطلاع‌رسانی جامع اخبار، اطلاعات و مطالب مربوط به این تجمع شکل گرفت.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رادیو اربعین برای چهارمین سال راه‌اندازی می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..