تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پروژه مشترک موسیقیایی ایران و لبنان ویژه اربعین ۹۷

به گزارش خبرنگار  حوزه موسیقی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محسن توسلی خواننده پاپ و ارزشی کشورمان این روز‌ها تمام تمرکز خود را معطوف به جمع آوری یک آلبوم ویژه اربعین ۹۷ کرده است.

او که فقط در حوزه‌های مذهبی و ارزشی فعالیت می‌کند، در روز اربعین از این اثر که کار مشترک موزیسین‌های لبنانی و شاعران و خواننده‌ های ایرانی است، به دست حزب الله لبنان رونمایی می‌کند.

پروژه مشترک موسیقیایی ایران و لبنان ویژه اربعین ۹۷

توسلی در این باره به خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان؛گفت: رایزن فرهنگی ایران در سفارت لبنان با من تماس گرفت و گفت که حزب الله لبنان مایل است اثری ارزشی با محوریت قیام امام حسین (ع) و مقاومت تولید کند به همین دلیل به لبنان سفر کردم و پس از جلساتی به این نتیجه رسیدیم که آلبومی با این محوریت  تولید شود. قرار است که روز اربعین حزب الله لبنان از این آلبوم رونمایی کند.

وی افزود: در سفر به لبنان که در محرم ۹۷ انجام شد ضمن اینکه چند اجرا در جنوب این کشور داشتم، ضبط آلبوم را آغاز کردم. هنوز عنوانی را برای این آلبوم در نظر نگرفتیم و در خصوص تعداد قطعه‌های آن نیز به جمع بندی نرسیدیم. پیگیری و ممارست حزب الله لبنان و رابطه خوب آنها با رایزن فرهنگی ایران در این کشور باعث شد که روند تولید آلبوم به خوبی پیش رود.

پروژه مشترک موسیقیایی ایران و لبنان ویژه اربعین ۹۷

این خواننده کشورمان با اشاره به آهنگساز، نوازندگان و شاعران این آلبوم بیان کرد: تمامی نوازندگان این آلبوم، از کشور لبنان هستند همچنین آهنگساز کار، مالک از کشور لبنان است. شعر قطعات را علی رضوانی و مرتضی حیدری آل کثیر سروده اند.

توسلی در خصوص آخرین فعالیت هایش گفت: پیش از پروژه همکاری با حزب الله لبنان، قطعه‌ای را ویژه دختران با عنوان «نفس» خواندم. علاوه بر این قطعه‌ای برای روز آتش نشان و قهرمانان حرفه آتش نشانی خواندم که هر دو این قطعات بار‌ها از برنامه‌های مختلف شبکه نسیم به روی آنتن تلویزیون رفت.

وی درباره برنامه هایش پس از ماه صفر گفت: ما سال گذشته قطعه‌ای با نام «بت شکن ها» را ویژه هفته وحدت تولید کردیم. حقیقتا این کار، در تاریخ موسیقی ارزشی بی سابقه بود چراکه من این قطعه را با حامد سلیمان داوود، خواننده سنی مذهبِ اهل سوریه خواندم. این اثر باعث شد که بسیاری از سران سیاسی کشور و شخصیت‌هایی از مجمع جهانی تقریب مذاهب، از بنده تقدیر کردند.

دغدغه کار در حوزه وحدت که مقام معظم رهبری نیز به آن تاکید دارند، برایم همچنان اهمیت دارد و در نظر دارم قطعه‌ای دیگر در ماه ربیع و میلاد رسول اکرم (ص) با این محوریت تولید کنم.

بیشتر بخوانید: همکاری خوانندگان شیعه و سنی در هفته وحدت/ «بت‌شکن ها» در اجلاس سراسری وحدت اجرا می‌شود

پروژه مشترک موسیقیایی ایران و لبنان ویژه اربعین ۹۷

انتهای پیام/

جدیدترین اثر توسلی در لبنان کلید خورد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پروژه مشترک موسیقیایی ایران و لبنان ویژه اربعین ۹۷»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..