تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




يك مدال برنز در تنيس روى ميز انفرادى قطعى شد

يك مدال برنز براى ايران در تنيس روى ميز انفرادى قطعى شد.به گزارش خبرنگار اعزامی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  ، در دومين روز از رقابت هاى تنيس روى ميز و در بخش انفرادى، ايران پنج نماينده در دو بخش آقايان و بانوان داشت كه از اين تعداد تنها حسن جانفشان مدال برنز خود  را قطعى كرد.

در دسته مردان، جواد فولادى در اولين مسابقه اش با نتيجه سه بر صفر مغلوب چائو نينگ نينگ از چين شد. چائو نفر اول رنكينگ جهانى و قهرمان دوره قبلي بازيهاى پاراآسيايى است.

فولادى در دومين رقابت خود به مصاف نماينده ماكائو رفت و با نتيجه سه بر صفر به برترى رسيد تا راهى مرحله بعدى شود.
نماينده كشورمان در مرحله يك هشتم نهايى با حريفى از چين تايپه ديدار كرد و با شكست سه بر يك مقابل او از گردونه مسابقات كنار رفت.

مهدى معصومى ديگر نمايندگان ايران ابتدا به مصاف ژانگ يان از چين رفت و با نتيجه سه بر صفر شكست خورد. معصومى روز گذشته در اولين مسابقه اش برابر حريفى از كامبوج پيروز شده بود و امروز در دومين بازى خود برابر حريف ژاپنى به برترى رسيد تا صعودش از مرحله گروهى قطعى شود.

در مرحله يك هشتم نهايى، معصومى با آستان از اندونزي رو به رو شد كه در پايان با نتيجه 3 بر صفر شكست خورد و حذف شد.

مجيد عربى نماينده سوم ايران بود كه در نخستين مسابقه امروزش برابر حريف كويتى با نتيجه سه بر صفر پيروز شد. عربى در اخرين ديدار مرحله گروهى اش مقابل حريف ژاپنى با نتيجه سه بر صفر باخت تا با دو شكست و يك برد از دور مسابقات كنار برود. عربى ديروز در اولين بازى به حريف چينى اش باخته بود.

حسن جانفشان آخرين ورزشكار دسته مردان، در اولين مسابقه اش برابر پارك از كره جنوبى با نتيجه سه بر يك شكست خورد. جانفشان در دومين رقابتش ماتسو از ژاپن را شكست داد تا به عنوان نفر دوم گروه خود راهى مرحله بعدى شود.
او در سومين مسابقه اش رو به روى حريف ژاپنى قرار گرفت و با برترى سه بر يك مقابل او ضمن صعود به جمع چهار نفر برتر، مدال برنزش را قطعى كرد.

در دسته بانوان، الهام چزانى تنها نماينده ايران بود كه در اولين بازى به مصاف سونال هندى رفت و با نتيجه ٣ بر صفر مغلوب شد. با اين باخت ، دومين شكست در كارنامه چزانى ثبت شد و از دور رقابت ها كنار رفت.نماينده ايران ديروز در اولين مسابقه اش يك شكست در كارنامه اش ثبت شده بود.چزانى در آخرين بازى كه تشريفاتى نيز بود مقابل حريف چينى شكست خورد تا با سه باخت به كارش پايان دهد.

بدين ترتيب پرونده تنيس روى ميز ايران در بخش انفرادى با صعود حسن جانفشان به نيمه نهايى و مسجل شدن مدال برنزش بسته شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «يك مدال برنز در تنيس روى ميز انفرادى قطعى شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..