تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Moto Traffic Race 2 1.17.00 – بازی موتورسواری اندروید

بازی موبایل Moto Traffic Race 2 اثری است که یکی از بهترین رقابت های چند نفره را برای شما فراهم می کند و می توانید حداکثر سرعت را در بازی تجربه کنید. ماشین ها و کامیون های متنوع زیادی در بازی حضور دارند و می توانید در بخش های چندنفره آنلاین، از آنها استفاده کنید. شما باید تلاش زیادی برای کسب اعتبار در بازی داشته باشید و هر روز رقبای خود را چالش بکشید. هر چه قدر که مسابقات بیشتری را تجربه کنید، مهارت شما بیشتر می شود و می توانید در لیگ های بالاتر حضور داشته باشید.

با دانلود Moto Traffic Race 2 می توانید ۵ حالت مختلف را در بازی تجربه کنید که پیشتر در دیگر بازی های محبوب نیز دیده بودید. بازی دارای حالت های شب و روز است و می توانید شرایط آب و هوایی مختلف را در بازی تجربه کنید. یقینا بازی دارای ترافیک بالایی است و در این حین باید مهارت بالایی در زمینه کنترل موتور خود با گیم پلی روان بازی داشته باشید. این بازی روی سیستم عامل اندروید ۴٫۰٫۳ و بالاتر نصب و اجرا می شود.

Moto Traffic Race 2 1.17.00 Apk + Mod

کاور-Moto-Traffic-Race-2

*/ ]]> اسکرین-شات-moto-traffic-race-2 اسکرین-شات-moto-traffic-race-2 اسکرین-شات-moto-traffic-race-2 info

Moto Traffic Race 2: Multiplayer is one of the best racing games. Have fun dodging cars and trucks while you speed up to the limit.

UPDATE!!! Race against your friends in the new MULTIPLAYER MODE!!!

Race in outstanding Face-Offs and try to earn the respect of your fellow bikers.

Take your bike and race against everyone in 5 different game modes… day or night!

In the new MULTIPLAYER MODE you can send your friends a challenge or run a quick race against a worthy adversary.

Enjoy the race and share the result in different social networks. Buy either modern high tech bikes or classic bikes and share them too!

اطلاعات فایل رمز فایل

www.downloadha.com

گلوری تون | فروشگاه رسمی دوبلاژ گلوری

برای خرید قانونی و دانلود آرشیو کامل آثار دوبله فارسی گلوری به آدرس ذیل مراجعه کنید:

www.GloryToon.com




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Moto Traffic Race 2 1.17.00 – بازی موتورسواری اندروید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..