تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




معدوم سازی بیش از ۵ تن مواد غذایی فاسد/ ۶ هزار واحد متخلف به مراجع قضایی معرفی شدند

رئیس اداره سلامت بهداشت محیط کار وزارت بهداشت‌ مطرح کرد؛

بیش از ۵ تن مواد غذایی فاسد معدوم شد/ ۶ هزار واحد متخلف به مراجع قضایی معرفی شدندسیدرضا‌ غلامی رئیس اداره سلامت بهداشت محیط کار وزارت بهداشت‌ در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: بازرسان‌ بهداشت محیط کار وزارت بهداشت حساسیت‌ ویژه‌ای‌ نسبت به سلامت موادغذایی‌ در رستوران‌ها و توزیع موادغذایی‌ در آشپزخانه‌های خانگی دارد.

وی ادامه داد: از مراکز توزیع‌ غذا و رستوران‌های سراسر‌ کشور تا به امروز 2 میلیون و 366 هزار و 781 بازرسی‌ انجام شده است.

غلامی تأکید کرد: طی بازرسی‌های انجام شده تا به امروز 12 هزار و 822 مورد متخلف‌ به دستگاه‌ قضایی‌ معرفی شده‌اند و 6 هزار و 855 مرکز متخلف‌  به دلیل رعایت نکردن مسائل بهداشتی به صورت موقت‌ تعطیل‌ شده‌اند.

نمونه برداری از  41 هزار و 282 مورد موادغذایی‌ برای تعیین سلامت

وی ادامه داد: بازرسان سلامت وزارت بهداشت از 41 هزار و 282 مورد موادغذایی‌ مختلف نمونه‌برداری کرده‌اند و 833 هزار و 143 مورد به وسیله سنجش پرتابل‌ اندازه‌گیری و رعایت مسائل بهداشتی مورد ارزیابی‌ قرار گرفته‌ است.

رئیس اداره سلامت بهداشت محیط کار وزارت بهداشت‌ یادآوری کرد: تا به این لحظه‌ 5 میلیون و 534 هزار و 518 کیلو موادغذایی‌ فاسد یا مشکوک به فساد به وسیله بازرسان‌ سلامت محیط کار وزارت بهداشت معدوم‌ شده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «معدوم سازی بیش از ۵ تن مواد غذایی فاسد/ ۶ هزار واحد متخلف به مراجع قضایی معرفی شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..