تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سنگلج میزبان «آهسته با گل سرخ» می‌شود

سنگلج میزبان «آهسته با گل سرخ» می‌شودبه گزارش حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نمایش «آهسته با گل سرخ» به کارگردانی هادی مرزبان این روز‌ها تمرینات خود را در سنگلج پشت سر می‌گذارد.

میترا حجار، محمد حاتمی، سام قریبیان،فریبا کوثری ، حبیب اسماعیلی و بازیگر نوجوان سروش میرزایی در تازه‌ترین اثر هادی مرزبان ایفای نقش می‌کنند.

هادی مرزبان که سابقه درخشانی در اجرای نمایشنامه‌های اکبر رادی دارد، قرار است این بار هم «آهسته با گل سرخ» به قلم اکبر رادی را روی صحنه ببرد.

«آهسته با گل سرخ» از اول آبان ماه هر شب در سالن سنگلج روی صحنه خواهد رفت و به زودی پیش فروش بلیت‌های این نمایش آغاز خواهد شد.

مرزبان پیش از این بر اساس نمایشنامه‌های اکبر رادی آثار موفقی، چون «تانگوی تخم مرغ داغ»، «ملودی شهر بارانی»، «هاملت با سالاد فصل» و... را به روی صحنه برده بود که با استقبال خوب تماشاگران مواجه شد.

انتهای پیام/

«آهسته با گل سرخ» از آبان ماه به روی صحنه می رود



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سنگلج میزبان «آهسته با گل سرخ» می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..