تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




او سامان قدوس است؛ تاریخ ساز ایرانی لوشامپیونه

۷۸۱۴۲۶

۴۲۷ بازدید

وبسایت ورزش سه: درخشش بازیکن ایرانی تیم آمیان در لیگ فرانسه و گل سه امتیازی اش باعث شد تا رسانه های اروپایی تیتر بزنند:« سامان قدوس؛ یک تاریخ ساز»

سامان قدوس برای فوتبال ایران و شاید حتی اروپا از چند ماه قبل از جام جهانی 2018 فرانسه شناخته شد. بازیکنی ایرانی-سوئدی که در تیمی کوچک در سوئد نمایش بزرگی به راه انداخته بود.

او با استرسوند در سوئد و رقابت های اروپایی می درخشید و حالا علاوه بر رسانه های سوئدی و اروپایی ، رسانه های ایرانی و آسیایی هم از او می نوشتند.

او خوشبختانه که تیم ملی ایران را برای بازی انتخاب کرد و متاسفانه خیلی کم در جام جهانی به میدان رفت. سبک بازی او و آنچه کی روش برای تیم ملی درنظر گرفته بود با هم هماهنگ نبودند.

سامان خان در فرنگ تاریخ می‌سازد

کیفیت سامان قدوس باعث شده بود که کی روش او را در لیست قرار بدهد اما از نظر تاکتیکی شرایط طوری بود که او پشت دیگر بازیکنان ماند. با اینحال سه بخت ایران در جام جهانی زمانی به دست آمدند که او به زمین آمده بود.

حالا اینکه کی روش گفته در جام ملت ها می خواهد سبک تازه ای فوتبال بازی کند می تواند خبر بسیار خوبی باشد چرا که احتمالا سیستم تیم جدید کی روش می تواند منطبق با استایل و سبک ستاره ای مثل قدوس باشد.

اولین ایرانی و در کمتر از یک ساعت

سامان قدوس تاریخ سازی را از زمانی شروع کرد که به عنوان اولین ایرانی در لاشامپیونه یا لیگ 1 فرانسه به میدان رفت و در کمتر از یک ساعت از حضورش در این لیگ اولین گلش را به ثمر رساند. این یک اتفاق فوق العاده برای ستاره 25 ساله و ایرانی آمیان بود که با این گل در فوتبال فرانسه مطرح شود.

سامان با مبلغ 3.8میلیون یورو (4.46میلیون دلار) از استرسوند به آمیان پیوست. جالب است که او بعد از زلاتان ابراهیموویچ والکساندر ایزاک سومین بازیکن گرانقیمت سوئد است که به لیگ های خارجی پیوسته است.

سامان خان در فرنگ تاریخ می‌سازد

او که پیشنهادهای اغوا کننده ای از چین داشت توسط آمیان با یک قرارداد پنج ساله در خدمت این تیم درآمد. نناد لوکیچ ایجنت سامان قدوس در گفت و گویی که با سایت گل داشته می گوید:« ما پیشنهاداتی از تیم های بزرگتری هم داشتیم اما برای شروع یک دوران حرفه ای بزرگ این(آمیان) بهترین انتخاب است.»

این درحالی است که مدیربرنامه های سامان گفته است او از 4 باشگاه که پول بیشتری می دادند نیز پیشنهاد داشت اما او معتقد است که این انتخاب بهترین گام برای او است.

انتخاب آمیان برای سامان قدوس فوق العاده بوده است. او در تیمی کوچک در لیگ بزرگ فرانسه بازی می کند. جایی که نیمار، کاوانی، دی ماریا، فالکائو و بسیاری دیگر از ستاره های فوتبال جهان در آن بازی می کنند و سالانه دهها ستاره مستعد فوتبال جهان و باشگاه های بزرگ از این لیگ بیرون می آیند.

او که از هفته سوم به لیگ فرانسه پیوست به محض ورودش در آمیان با یک ضربه سر زیبا اولین گلش را به ثمر رساند، در هفته پنجم و برابر لیل او گل دومش را به ثمر رساند. در هفته هفتم و در بازی با رن ، آمیان با دو پاس گل او توانست بازی را دو بر یک ببرد.

شاهکار قدوس اما شب گذشته رقم خورد که او با یک ضربه فوق العاده زیبا دروازه دیژون را باز کرد و آمیان با همین گل سه امتیاز با ارزش را به دست آورد تا سامان قدوس تیتر اول بسیاری از رسانه های فرانسوی و اروپایی باشد.

آمیان، تیم کوچکی که بعد از 116 سال توانسته در سطح اول فوتبال فرانسه بیاید با درخشش سامان قدوس ستاره ملی پوش ایرانی اش در رده سیزدهم یکی از مهمترین لیگ های فوتبال جهان قرار بگیرد. این در حالی است که تیم هایی مثل موناکو، نانت و رن از تیم های سرشناس فوتبال فرانسه پایین تر از این تیم قرار دارند.

سامان خان در فرنگ تاریخ می‌سازد

سامان و تیم ملی

کارلوس کی روش گفته است که قصد دارد فرم دیگری از بازی را در جام ملت ها به نمایش بگذارد و می توان امیدوار بود که او این بار برای قهرمانی در جام ملت ها براساس بازیکنانی چون سامان قدوس عمل کند. قدوس بازیکنی با قابلیت بازی در خط حمله و هافبک است اما شاید بهترین پست برای این بازیکن مهاجم مرکزی باشد.

بازیکنی که می تواند پشت تک مهاجم تیم ملی در امارات بازی کند. او با سرعت، قدرت بدنی، تکنیک و قدرت بالای شوتزنی می تواند مهره کلیدی کارلوس کی روش در جام ملت های امارات 2019 باشد.

 

در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید

سامان خان در فرنگ تاریخ می‌سازد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «او سامان قدوس است؛ تاریخ ساز ایرانی لوشامپیونه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..