تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




موسسه هنر‌های تصویری سوره رکورددار پخش فیلم‌های دفاع مقدس

موسسه هنر‌های تصویری سوره رکورددار پخش فیلم‌های دفاع مقدسبه گزارش گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛موسسه هنرهای تصویری سوره از مراکز و موسسات وابسته به سازمان سینمایی حوزه هنری رکوددار عرضه و پخش فیلم‌های دفاع مقدس در سال‌های اخیر است.

اسامی فیلم‌های سینمایی که توسط این موسسه طی سال‌های اخیر برای شبکه نمایش خانگی تولید، عرضه و پخش شده به  ترتیب زیر است:

«تابستان ۵۸»، «مرگ دیگری»، «شکار و شکارچی»، «توجیه»،« اُ منفی»، «یک وجب از آسمان»، «خیلی دور خیلی نزدیک»، «خداحافظ رفیق»، «آخرین ملکه زمین»، «تارا و تب توت فرنگی»، «فرزند خاک»، «شب بخیر فرمانده»، «بید مجنون»، «زخم شانه حوا»، «سیزده ۵۹»، «شیار ۱۴۳»، «میهمان داریم»، «مزار شریف»، «ایستاده در غبار»، «دریاچه ماهی»، «مزار شریف»، «سیانور»، «ابوزینب»،«ماجرای نیمروز»، «ویلایی‌ها»، «قلب سفید قاصدک‌ها»، «کربلا جغرافیای یک تاریخ»، «یتیم خانه ایران».

موسسه هنر‌های تصویری سوره با ساختار مدیریتی و اقتصادی «خودگردان» و در قالب بهره وری از منابع درون زا و فرآیند‌های اقتصادی خود «موسسه» نسبت به ترسیم افق فعالیت‌ها اقدام می‌کند و در میان موسسه‌های فعال در حوزه شبکه نمایش خانگی یکی از موفق‌ترین و درآمدزا‌ترین موسسه‌ها شناخته شده است.

روند رو به رشد و تصاعدی تعداد فیلم‌های عرضه شده توسط این موسسه در چند سال اخیر با جهش‌های اساسی همراه بوده است به طوریکه این موسسه از سال ۸۸ تاکنون با رشد تصاعدی در زمینه تولید، توزیع و پخش فیلم‌های سینمایی از سالی ۵ اثر به ۲۷ اثر در سال رسیده است.

در این گزارش آمده است: این موسسه طی سال‌های متوالی به این ترتیب: ۵ عنوان در سال ۸۸، ۱۲ عنوان در سال ۸۹، ۵ عنوان در سال ۹۰، ۶ عنوان در سال ۹۱، ۶ عنوان در سال ۹۲، ۱۳ عنوان در سال ۹۳، ۱۵ عنوان در سال ۹۴، ۱۶ عنوان در سال ۹۵ و ۲۷ عنوان در سال ۹۶ عرضه کرده است که این آثار تا تیراژ ۶ میلیون نسخه در سطح کشور عرضه شده است.

موسسه هنر‌های تصویری سوره مطابق آمار و عناوین اعلام شده متولی عرضه و پخش بیش‌ترین فیلم‌های حوزه مقاومت، انقلاب و دفاع مقدس بوده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «موسسه هنر‌های تصویری سوره رکورددار پخش فیلم‌های دفاع مقدس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..